با حضور نماینده ولی فقیه در استان مازندران انجام شد

فعالان عرصه تربیت استان مازندران تجلیل شدند

ساری (پانا) - با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران و مسئولان استانی از فعالان عرصه تربیت در اردوگاه دانش‌آموزی بادله ساری به مناسبت هفته امور تربیتی تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۲۶۰۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
فعالان عرصه تربیت استان مازندران تجلیل شدند

مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران در صحبت‌های خود با توجه به ارتباط بعثت پیامبر با تعلیم و تربیت گفت: روز عید تفکر، تعقل و اندیشه و احساس به روز بعثت ارتباط دارد. تعلیم و تربیت ما مبتنی بر آموزه های دینی و قرآنی است و چون تربیت ما علاوه بر دیگر مسائل این مکتب، اسلامی هم است، افتخار می‌کنیم که آموزش و تعلیم ما مبتنی بر آموزه ها و اندیشه های اسلامی است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: هدف از بعثت پیامبر،اخلاق بود. اخلاقی که توانسته در دل همه پیروانش نفوذ کند. ما امروز به این مدیریت یعنی مدیریت نفوذ بر دل ها نیازمندیم و شهید سلیمانی که خودش در همین مکتب آموزش دیده الگویی از کسی است که مدیریت و نفوذش بر دلها و اخلاق مداری است.

معاون پرورشی و فرهنگی استان مازندران نیز در این مراسم اظهار کرد: تربیت مفهوم بسیار پیچیده ای است و اکثر مدارس ما نیاز دارند تا به مسئله تربیت توجه بیشتری داشته باشند.
وی تاکید کرد: کار تربیت کار سخت و طاقت فرسایی است و یک تربیت درست می‌تواند دنیا را متحول کند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران نیز با اشاره بر اینکه آدمیزاد نیاز به تربیت دارد، بیان کرد: اگر به ٧ میلیارد انسان روی زمین بگوییم، انسان نیاز به تربیت ندارد، این را تکذیب می کنند.

آیت الله لایینی افزود: الگوی تربیتی مدارس ما باید متناسب با مکاتب و مسائل و فرهنگ ما باشد. همچنین الگوی تربیتی شخص هم باید متناسب با خود شخص باشد. حرف ها و تفکرات ما باید تابع پیامبر که الگوی تربیتی ماست، باشد.

شایان ذکر است در این برنامه خبرنگاران، معلمان و معاونان پرورشی حضور داشتند که البته از ٢٥٠ فعال در عرصه تربیت به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی تنها ١٠٠ نفر به صورت حضوری و از دیگر فعالان به صورت غیرحضوری تجلیل شد.

دانش آموزان خبرنگار: فاطمه اسماعیلی-سونیا کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار