امنیت و قدرت ایران از جان‌فشانی شهداست

سخنگوی دولت گفت: اگر امروز از ایران اسلامی به عنوان امن‌ترین و قدرتمندترین کشور منطقه یاد می شود، از جان فشانی شهداست

کد مطلب: ۶۰۲۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، محمدباقر نوبخت امروز در آیین تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم در شهرستان ساری، اظهار داشت: امروز از برنامه و بودجه و آمار سخنی نمی‌گویم و تنها با خانواده شهدا درد و دل می‌کنم‌.

سخنگوی دولت گفت: رنج خانواده‌های شهدا را با الفاظ نمی‌توان بیان کرد و باید با معیار از آنان سخن گفت و معیار ما کتاب و عترت است.

وی خاطرنشان کرد: در طول تاریخ بسارند کودکانی که پدران خود، مادرانی که فرزندان خود و بانوانی که همسران خود را از دست دادند.

نوبخت با تاکید بر اینکه نهایت خوشبختی انسان رضوان الهی است، گفت:خانواده‌های شهدای مدافع حرم در راستای کتاب و عترت اهل بیت از ارزش ها دفاع می‌کنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تاکید کرد: اگر فرزندان ما برای دفاع از اسلام و ایران و نظام در کشورهای دیگر نبرد نمی کردند دورتا دور ایران را آتش و خون و گروههای تکفیری می‌گرفت و کشور در معرض خطر بود.

نوبخت با اذعان به اینکه به رسمیت شناختن فعالیت هسته‌ای ایران توسط آژانس هسته‌ای، از اقتدار جمهوری اسلامی است، افزود: بخشی از این اقتادار همین حضور رزمندگان در نبرد حق علیه باطل در سوریه است.

وی گفت: اگر امروز از ایران اسلامی به عنوان امن‌ترین و قدرتمندترین کشور منطقه یاد می شود، از جان فشانی شهداست.

سخنگوی دولت تصریح کرد: امروز تنها خانواده شهدا قدردان فرزندان شهید خود نیستند بلکه ما مردان دولت نیز باید قدردان آنها باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار