امام جمعه اردبیل:

جوانان ایرانی ‌با جانفشانی ‌اجازه کوچک‌ترین تعرض را به دشمنان نمی‌دهند

اردبیل(پانا) – نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه اردبیل گفت: دشمنان بدانند که جوانان این مرز و بوم با جانفشانی تمام اجازه کوچک‌ترین تعرض را به دشمنان نخواهند داد.

کد مطلب: ۸۶۶۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
جوانان ایرانی ‌با جانفشانی ‌اجازه کوچک‌ترین تعرض را به دشمنان نمی‌دهند

آیت‌الله سیدحسن عاملی در دیدار با مشاور امور ایثارگران وزیر امور اقتصادی و دارایی در اردبیل اظهار داشت : بنیاد شهید و امور ایثارگران و مراکز رسیدگی به امور کارکنان ایثارگر در وزارتخانه‌ها اصلی‌ترین نهاد خدمتگزار به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگرند و انتظار می‌رود خدمات‌رسانی این نهادها به این اقشار افزایش یابد .

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل گفت: هشت سال دوران دفاع مقدس سند افتخار و هویت ملت ایران بوده و هر کس می‌خواهد ملت ما را بشناسد ایثار و شهادت‌طلبی جوانان ما را در آن دوران طلایی مطالعه کند تا بدانند که جوانان این مرز و بوم با جانفشانی تمام اجازه کوچک‌ترین تعرض را به دشمنان نخواهند داد .

عاملی شهدا و ایثارگران را سرمایه‌های نظام دانست و تصریح کرد: باید به پاس قدردانی از تلاش‌های شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس تلاش کنیم تا ادامه‌دهنده راه آنها بوده و آرمان‌ها و اهداف شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را در جامعه نهادینه کنیم .

امام جمعه اردبیل از مشاور امور ایثارگران وزیر امور اقتصادی و دارایی و نیز مشاور امور ایثارگران مدیر عامل بانک کشاورزی ایران خواست تا نسبت به حل مشکلات ایثارگران و فرزندان شاهد ادارات و بانک‌های تابعه وزارتی در استان بیش از پیش اهتمام داشته باشند .

مشاور امور ایثارگران وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز در این دیدار با تسلیت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان اظهار کرد: پیروی از فکر امام حسین(ع)همیشه نجات‌بخش و افتخارآفرین و راه آن امام بزرگوار مظهر شفاعت و نجات است .

حجت‌الاسلام لطف‌الله ثقفی بیان کرد: سیره زندگی شهدا و ایثارگران امتداد واقعه عاشورا است و شهدا با الگوگیری از مکتب امام حسین(ع) با فداکاری، غیرت، مردانگی و جانفشانی خود، اسلام را زنده نگه داشته و آرامش کنونی ما را به ارمغان آوردند و ما این عزت و امنیتی که داریم مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنان هستیم و بر همه ما وظیفه است که همیشه قدردان و رهروان شهدای عزیزمان باشیم .

وی با تاکید به حفظ و تقویت روحیه بسیجی در ادارات و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: بحث ایثارگری با اعتقاد ما در ارتباط است و اساس ایثارگری دین و توحید است و رکن سالم‌سازی سیستم اداری وابسته به نیروی انسانی با ایمان و معتقد به موازین اسلامی است .

مشاور امور ایثارگران وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: رسیدگی به مسائل و مشکلات ایثارگران و فرزندان شاهد شاغل در ادارات باید مورد توجه ویژه قرار گیرد چرا که ما در قبال این قشر مسئولیت داریم .

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان نیز با اشاره به اینکه 33 درصد کارکنان این اداره کل را ایثارگران تشکیل می‌دهند، گفت: تشکیل بانک جامع اطلاعاتی ایثارگران، پیشگامی در پرداخت فوق‌العاده ایثارگری، تسهیل پرداخت‌های ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی استان توسط ذیحسابان و تدوین برنامه‌های همسو با محورهای 29 گانه ارزیابی عملکرد ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت از اقدامات در راستای ترویج آرمان‌های شهداست .

هاشم مظفری بیان کرد: اختصاص 16 درصد از پست‌های مدیریتی به ایثارگران، تقدیر از جانبازان، آزادگان و پدران جانبازی که این اداره کل افتخار همکاری با فرزندان آنها دارد از دیگر اقدامات شاخص اداره کل در حوزه عملکرد ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار