کارگاه آموزشی یادآوران امربه معروف پسران و دختران ناحیه یک تبریز/

وجدانپرست: دانش آموزان سطح بینش دینی خود را ارتقاء بخشند

مشاور مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به اهمیت و نقش یادآوران معروف در مدیریت آینده جامعه توسط جوانان اشاره و گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان جهت ارتقا سطح بینش دینی جوانان و آماده سازی آنها برای حضور در برنامه ریزی جامعه تلاش می کند.

کد مطلب: ۶۰۲۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، صبح امروز کارگاه آموزشی یادآوران پسران و دختران ناحیه یک تبریز در سالن دبستان آیت‌الله کاشانی با حضور مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان و مربیان مجرب آموزش دیده برگزار شد.

در این دوره امر به معروف از دیدگاه اسلام، احکام امر به معروف و امر به معروف در حوزه فضای مجازی به صورت مقدماتی تدریس شد.

حسین وجدانپرست در این دوره یادآور شد: چنانچه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه جاری و ساری گردد جامعه نیز از آسیب های اجتماعی و فرهنگی که دشمنان معاند انقلاب و اسلام تدارک می بیند محفوظ خواهد ماند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: لازم است این واجب فراموش شده در بین اقشار جامعه نهادینه گردد که اگر این امر محقق شود جامعه نیز از حیله و نیرنگ های دشمنان و فرهنگ غلط غرب بیمه خواهد شد.

وی ضمن برشمردن اهداف دوره های آموزشی گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر با هدف ارتقا سطح آگاهی و بالابردن اهداف دانشی، انگیزشی و رفتاری بعنوان نیروی محرکه و بالابردن سرعت عمل مطلوب فعالیت می کند.

وجدانپرست هدف نهایی را اجرایی شدن فرایض دینی و عمومی شدن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه برشمرد.

مشاور مدیر کل آموزش و پرروش استان در پایان به اهمیت و نقش یادآوران معروف در مدیریت آینده جامعه توسط جوانان اشاره و گفت: این ستاد جهت ارتقا سطح بینش دینی جوانان و آماده سازی آنها برای حضور در برنامه ریزی جامعه تلاش می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار