امام جمعه گرگان:

طرح های مبارزه با بدحجابی و ماهواره مقطعی نباشد

خبرگزاری پانا : نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: طرح های مبارزه با بدحجابی و ماهواره مقطعی نباشد و اگر می خواهید، برخورد کنید، مستمر باشد.

کد مطلب: ۶۰۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در جمع خبرنگاران افزود: ماهواره با فیلم ها و برنامه هائی که پخش و برنامه ریزی می کند، آثار سوئی برای جامعه دارد و مانند سیل بنیان کن در حال تخریب جامعه می باشد.

به گفته وی، این طرح و برنامه دشمن از جنگ هشت ساله تحمیلی بسیار خطرناک تر است و اثرات آن بدتر از آن دوران می باشد.

وی تصریح کرد: برای جامعه و کشور ما به عنوان یک کشور اسلامی و الگوی اسلامی کشورهای مسلمان که بیداری اسلامی آنان نشات گرفته از نظام جمهوری اسلامی ایران است، باید فکری اندیشیده شود.

وی ادامه داد: البته باید برای این مساله به صورت حساب شده کار شود زیرا آنان می خواهند بنیان انقلاب، ایمان و اعتقاد مردم را خراب کنند و باید به شدت با این موضوع برخورد شود.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: با تحقیقات و بررسی های به عمل آمده قوه قضائیه در استان ما در کلیت از سلامت مالی و اخلاقی برخوردار است و البته شاید درصد کمی مشکل در آن وجود داشته باشد.

نورمفیدی افزود: قوه استان امروز با مشکل قاضی مواجه است و امید است در این سفر، حل این مشکل از برکات آن باشد.

به گفته نورمفیدی، دستگاه قضائی با مساله مفاسد اقتصادی از جمله اختلاس بزرگ کشور که آثار سوئی در جامعه داشته، به خوبی و قاطعانه برخورد کرده، اما آنطور که باید و شاید، نحوه برخورد اطلاع رسانی نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار