برنامه های سی و سومین یادواره بزرگداشت مقام معلم اعلام شد

دبیر ستاد بزرگداشت سی و سومین یادواره بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش لرستان ازابلاغ شیوه نامه انتخاب معلمان برگزیده به مناطق و شهرستان های لرستان خبر داد .

کد مطلب: ۶۰۱۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا ازلرستان ، خیراله خیرایی افزود : در این دوره با رویکرد بومی و منطقه ای و اولویت شایستگی های علمی ، پژوهشی ، حرفه ای و معرفتی 200معلم برگزیده شهرستانی و منطقه ای و 20معلم برگزیده استانی انتخاب و در هفته معلم مورد تجلیل قرار خواهند گرفت .

وی خاطر نشان کرد : کار تشکیل ستاد و بررسی پرونده های معلمان برگزیده در سطح مدارس از 8اسفند ماه سال جاری آغاز خواهد شد و تا 25اسفند ماه معلمان برگزیده مدارس با مناطق و شهرستان ها معرفی خواهند شد .

خیرایی ادامه داد : مناطق و شهرستانها هم حداکثر تا 17فروردین ماه 96 پرونده معلمان برگزیده خود را به استان ارسال خواهند کرد و پس از آن کمیته استانی بر اساس شاخص های اعلام شده 20معلم برگزیده استان را شناسایی و معرفی خواهد کرد .

وی اضافه کرد : 1معلم برگزیده هم به نمایندگی از معلمان برگزیده استان به کشور معرفی می شود . خیرایی در پایان سخنان خود افزود : معلمان برگزیده استان در 8گروه آموزگار، معاون ، مدیران ، دبیر ، دبیر تربیت بدنی ، مشاور ، مراقبین سلامت و مربی پرورشی مورد ارزیابی قرار می گیرند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار