مسئول ستاد بزرگداشت مقام معلم کهگیلویه و بویراحمد: 18 نفر از فرهنگیان به عنوان معلم نمونه استان انتخاب می شوند

سی و پنجمین یادواره بزرگداشت مقام معلم

پانا (یاسوج) - مسئول ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد، در سی و پنجمین یادواره بزرگداشت مقام معلم، 18 نفر از فرهنگیان به عنوان معلم نمونه استان انتخاب می شوند.

کد مطلب: ۸۸۸۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
مسئول ستاد بزرگداشت مقام معلم  کهگیلویه و بویراحمد: 18 نفر از فرهنگیان  به عنوان معلم نمونه استان  انتخاب می شوند

حسینعلی فاتحی در نشست هماهنگی انتخاب معلمان نمونه گفت: معلمان با سابقه زیر 5 سال خدمت و همچنین کسانی که در سه سال گذشته معلم نمونه بوده اند در این طرح شرکت داده نمی شوند.

معاون پژوهش و مسئول ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۱۶ شاخص کیفی اولویت نخست انتخاب معلمان نمونه است که در مدارس انتخاب و به مرحله شهرستانی معرفی می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخاب معلمان نمونه به تعداد ۱۱۵ نفر در شهرستان‌ها و مناطق با اولویت شاخص‌های کیفی انجام می شود.

هادی زارع پور گفت: خلاقیت آموزشی- روشهای نوین- ایجاد انگیزه و شادابی در مدرسه- رضایتمندی اولیاء دانش آموزان- جایگاه اجتماعی و الگوی- فعالیت در انجمن های علمی و خیرین از شاخص های انتخاب معلمان نمونه برای تجلیل در هفته بزرگداشت مقام معلم است.

در سی و پنجمین یادواره بزرگداشت مقام معلم مدیران و معاون آموزش و پرورش استثنایی و مدارس غیردولتی کهگیلویه و بویراحمد نیز سهمیه دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار