سرعت خدمات رسانی توزیع برق در بارش سنگین برف نتیجه همیاری مردم است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: سرعت خدمات رسانی توزیع برق در بارش سنگین برف نتیجه همیاری مردم استان است.

کد مطلب: ۶۰۰۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، محمد اله داد در مراسم تقدیر از همیاران مردمی صنعت برق که در بحران برف بهمن ماه این شرکت را در انجام وظایفش یاری کرده اند، افزود: شهروندان با گزارش به موقع محل عیوب و نواقص شبکه را به این شرکت اعلام کردند و باعث سرعت بخشی رفع نواقص و خاموشی ها شدند.

وی ادامه داد: همیاران مردمی صنعت برق شهروندان مسئول و وظیفه شناس و نسبت به وقایعی که در اطرافش رخ می دهد حساس هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بیان کرد: بارش بی سابقه برف طی یک دهه اخیر باعث اختلالاتی در شبکه توزیع برق شد که ناشی از بارش برف سنگین روی شاخه های درختان و درگیری آنان با شبکه برق بود.

اله داد بدلیل قطعی برق طی بارش برف سنگین در استان از مردم عذر خواهی و از همراهی آنان صمیمانه قدردانی کرد.

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی نیز شرایط به وجود آمده ناشی از بارش برف را غیرعادی عنوان کرد و گفت: مدیر آگاه هنگام مواجه با این مسائل باید بهترین و سریعترین تصمیم را بگیرد.

حمید قربانی جم افزود: با تمام پتانسیل موجود در صدا و سیمای مرکز استان با وجود بحران برف برنامه های شبکه زودتر از روزهای دیگر آغاز شد و برنامه های روزهای بحران فقط به اطلاع رسانی ویژه از دستگاه های خدمات رسان اختصاص داشت.

در ادامه مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مرکزی گفت: بی تردید بارش برف سنگین در استان همیاری و هم افزایی دستگاه های دولتی را در برداشت و درس بزرگی جهت آمادگی و پیش بینی با حوادث طبیعی بود.

مجید عسگری افزود: پدافند غیرعامل گامی جهت کاهش آسیب‌پذیری در هنگام بحران و تصمیم سازی صحیح مدیریتی است.

همچنین شهروندان همیار صنعت برق از نزدیک با فعالیت های مرکز خدمات غیر حضوری 121 آشنا شدند.

در این مراسم 408 نفر از شهروندان که با ارسال پیامک محل خرابی های ایجاد شده با شبکه را با سامانه پیامکی 10001000121 اطلاع رسانی کرده بودند با اهدای لوح سپاس قدردانی به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار