شهردار بانه:

اولویت بروفروبی بانه با مسیر رفت و آمد بیماران دیالیزی است

شهردار بانه گفت: همزمان با شروع بارش‌ها 41 مسیر رفت و آمد بیماران دیالیزی با همکاری رئیس شبکه بهداشت و درمان بانه شناسایی شد و در عملیات برفروبی معابر تردد بیماران دیالیزی در اولویت قرار گرفت.

کد مطلب: ۵۹۹۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان،بابک رستم پور شهردار بانه گفت: با شروع بارندگی‌ها که از هفته قبل آغاز شده است، ستاد عملیات برفروبی در سه فاز وارد عملیات اجرایی شد.

وی فاز اول عملیات را زمان شروع بارش‌ها اعلام کرد که به مدت 3 الی 4 روز در زمان بارش‌ها در معابر اصلی و شریان‌های منتهی به مراکز امدادی و اورژانسی عملیات برفروبی انجام شد و تا روز جمعه ساعت 13 عملیات ادامه داشت.

شهردار بانه فاز دوم عملیات اجرایی را بازگشایی و مسیرگشایی معابر و محلات سطح شهر دانست و اضافه کرد: تاکنون حدود 70 درصد سطح شهر برفروبی و پاکسازی شده است و تا پایان روز دوشنبه فاز دوم عملیات پاکسازی به اتمام می‌رسد.

وی فاز سوم عملیات اجرایی را انتقال و بارگیری برف‌های پوشیده در سطح محلات و خیابان‌ها اعلام کرد و گفت: صبح روز سه شنبه پروسه بارگیری برف‌های سطح شهر نیز به اتمام خواهد رسید.

رستم پور با اشاره به حجم بالای بارش‌ها در سطح شهر، اظهار کرد: در بعضی کوچه‌ها همچون کمربندی و دامنه آربابا ارتفاع برف به یک متر تا یک متر و نیم هم رسیده است که همین امر مستلزم حساسیت کاری بیشتر برای پرسنل خدمات شهری شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار