رئیس هیأت بوکس گیلان:

۷ بوکسور گیلانی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند

رئیس هیأت بوکس گیلان با اشاره به دعوت هفت بوکسور استان به اردوی تیم ملی نوجوانان، گفت: گیلان بیشترین نفرات دعوت شده به تیم ملی را به خود اختصاص داده است.

کد مطلب: ۵۹۶۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان، رئیس هیئت بوکس امین قاسمی پور با اشاره به آغاز دور جدید اردوی تیم ملی بوکس نوجوانان و دعوت از ۲۵ بوکسور به تیم ملی، اظهار کرد: از این تعداد هفت بوکسور اهل استان گیلان هستند.

وی با اشاره به اینکه گیلان بیشترین بوکسور دعوت شده به تیم ملی را به خود اختصاص داده است، گفت: ماهان فلاح، محمدرضا جبین سا، امیر حسین کدیور، احمدرضا سعدی، عرشیا شعبانی پور، محمد قربانپور و محمد آذرمهر اعضای گیلانی دعوت شده به این اردو هستند.

رئیس هیأت بوکس گیلان خاطرنشان کرد: براساس اطلاعیه فدراسیون بوکس ایران بوکسورهای دعوت شده باید صبح روز سه شنبه ۲۶ بهمن ماه با همراه داشتن مدارک لازم خود را به کادر فنی تیم ملی نوجوانان در سالن بوکس شهید همت مجموعه ورزشی شیرودی معرفی کنند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تیم گیلان در تیم های پایه با سرمایه گذاری و برگزاری اردوهای مختلف نتایج خوبی کسب کرده است، تصریح کرد: با توجه به المپیکی بودن رشته بوکس و کسب نتایج مطلوب توسط بوکسورهای مطرح کشور طی سال های اخیر استقبال از این رشته ورزشی افزایش یافته است.

قاسمی پور ادامه داد: توجه به سنین پایه در این ورزش یکی از اولویت های هیأت بوکس استان گیلان بوده و در تلاش هستیم تا استان را به جایگاه واقعی خود در این رشته ورزشی چه در عرصه ملی و چه بین المللی برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار