برگزاری همایش شعر"انقلاب،بصیرت و ولایت" در گتوند

همایش شعر " انقلاب،بصیرت و ولایت " در سالن دکتر قصیر امین پور برگزار گردید.

کد مطلب: ۵۹۵۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان، همایش شعر انقلاب،بصیرت و ولایت به مناسبت دهه فجر با همکاری کانون بسیج هنرمندان،فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه،حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع)،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،حوزه بسیج کارمندی ناحیه و انجمن شعر دکتر قیصر امین پور برگزار گردید.
در این همایش باشکوه امام جمعه شهرستان حجت السلام و المسلمین حجت الاسلام شاه آبادی،کنگری فرمانده سپاه،کرمی کارشناس فرهنگی و هنری اداره آموزش،اسدی ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند،بهرامی ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر،حجت السلام والمسلمین پورمهرابی و شاعرانی گرامی از شهرستان های شوشتر و دزفول و گتوند نیز حضور داشتند.
این مراسم با خواندن آیاتی از قرآن کریم توسط قاری محترم سجاد فتحی نیا و سرود ملی و کلیپی در رابطه با زنده یاد دکتر قیصر امین پور آغاز گردید.
در آغاز این مراسم کنگری به سخنرانی پرداختند که محور سخنان ایشان تربیت و حمایت شاعران نوپای شهرستان و پیشرفت آنان در این راه بود.
در ادامه علی بهرامی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر شوشتر به سخنرانی پرداختند.ایشان در سخنرانی خود به پیروی و اهمیت انقلاب اسلامی اشاره کرد.
و پس از ایشان خسروی رئیس انجمن شعر شهرستان گتوند و فاطمه علی نژاد شاعر نوجوان شهرستان گتوند و داوود مالکی مسول انجمن شعر شهرستان شوشتر شعرهای زیبای خود را تقدیم حضار کردند.
در ادامه حجت اسلام و المسلمین حجت الاسلام شاه آبادی به سخنرانی پرداختند؛ایشان در سخنرانی خود عرض کردند؛هنر از بهترین ابزار و ظرفیت هاست و ما باید از این ارزش ها به خوبی استفاده کنیم و در راه نادرست صرف نکنیم.

سپس ابراهیم عبداللهی شاعر شهرستان دزفول و اصغر رضایی گماری شاعر شهرستان گتوند و شیرین پورخسروی شاعر نوجوان شهرستان و ایرج فرخی و آقایی و نیلوفر شمس و فاطمه صالحی شعرهای خود را قرائت کردند.

/ساجده گماری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار