پایان گاز رسانی به مناطق کمتر توسعه یافته فارس تا دوسال آینده

استاندار فارس با اشاره به خدمات ارائه شده به روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته پس از پیروزی انقلاب گفت: تا دو سال آینده تمام روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته فارس از نعمت گاز بهره مند می شوند.

کد مطلب: ۵۹۵۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا فارس، سید محمد علی افشانی امروز در آیین بهره برداری از طرح گازرسانی به شهر دبیران شهرستان زرین دشت افزود: یکی از این خدمات ارزنده گاز رسانی به روستاها بوده که در فارس نهضتی برای برخورداری مناطق محروم از گاز ایجاد شده است.

وی ادامه داد: با ادامه این روند در 2 سال آینده تمام روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته استان از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

افشانی گفت: در هشت سال دفاع مقدس جمعی از بهترین جوانان این سرزمین جان خود را فدا کردند و امروز امنیت و استقلال کشور نیز مرهون همان جوانانی است که از جان خویش گذشتند تا دیگران در آرامش زندگی کنند.

وی اضافه کرد: در شرایط حساس امروز که منطقه خاورمیانه درگیر جنگ، بحران و حوادث خشونت بار متعدد است، ملت ایران در آرامش و امنیت به سر می برند.

استاندار فارس، با اشاره به اجرای طرح گازرسانی به شهر دبیران هم گفت: مردم شهر دبیران تا قبل از اجرای این طرح گازرسانی برای تامین سوخت مورد نیاز خود زحمات بسیاری را متحمل می شدند اما این گازرسانی زمینه ساز آرامش و راحتی آنها خواهد بود.

وی، انرژی، آب و حمل و نقل را لازمه تحقق توسعه دانست و افزود: امروز یکی از نیازهای اصلی برای انجام هرنوع سرمایه گذاری گاز است و هر واحد صنعتی و تولیدی که بخواهد فعالیت داشته باشد باید به گاز دسترسی داشته باشد که این اتفاق امروز در این شهر و منطقه افتاده و می تواند زمینه ساز حضور سرمایه گذار نیز باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار