بهره برداری از هشت طرح گازرسانی بروجرد در هفته دولت

لرستان (پانا)-ـ نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: در گرامیداشت هفته دولت هشت طرح گازرسانی روستای در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از هشت طرح گازرسانی بروجرد در هفته دولت

عباس گودرزی روز شنبه در جمع خبرنگاران،عنوان کرد: در هفته دولت روستاهای کلاته، تنگ لره، دره احمد، پلکان علیا، پلکان سفلی و نلخاص از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

وی تصریح کرد: همچنین پروژه گازرسانی به روستاهای قلعه ثمورخان و هیراب نیز تا پایان مهرماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس افزود: گازرسانی به محور اراک و آبسرده مهمترین و اصلی‌ترین مطالبه اهالی این مناطق بود که با پیگیری‌های مستمر و جلسات متعدد با وزیر نفت و مدیرعامل شرکت گاز ایران اعتبار لازم در سال‌های ۹۷ و ۹۸ تأمین شد.

رییس شرکت گاز شهرستان بروجرد نیز گفت:ماه گذشته چهار طرح گازرسانی در این شهرستان افتتاح و ساکنان چهار روستای این شهرستان در قالب حدود سه هزار نفر از نعمت گاز شهری بهره مند شدند.

همتی تاکید کرد: افتتاح این طرحها ادامه گازرسانی به ۱۸ روستای بروجرد با ۲۲میلیارد تومان اعتبار است که هفته دولت هشت طرح دیگر به بهره برداری می رسد و ۶ طرح دیگر تا پایان امسال طرح گازرسانی آن به اتمام خواهد رسید،.

وی تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی درحال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری بروجرد و اشترینان از نعمت گاز برخوردار هستند.
وی بیان کرد: هم اکنون از مجموع ۱۹۳ روستای این شهرستان که دارای شرایط گازرسانی هستند ، ۱۷۱ روستا از نعمت گاز شهری بهره مند هستند که این مقدار معادل ۹۵ درصد جمعیت روستایی این شهرستان است.

وی ادامه داد: مجموع مشترکان گازشهری شهرستان بروجرد بیش از ۱۱۶ هزار مشترک است که از این تعدادبیش از ۹۰هزار مشترک شهری و مابقی در روستاها ساکن هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار