همزمان با ایام الله دهه فجر اتفاق افتاد:

افتتاح مرکز مشاوره و راهنمایی خانواده پیوند در نایین

مرکز مشاوره و راهنمایی خانواده پیوند شهرستان نایین با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان و مسئولین شهرستان افتتاح شد.

کد مطلب: ۵۹۵۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، مرکز مشاوره و راهنمایی خانواده پیوند نایین با حضور قائدیها مدیرکل آموزش و پرورش استان و مسئولین شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

در ابتدای این برنامه قائدیها مدیرکل آموزش و پرورش استان و هیئت همراه با حضور در آستان مقدس امامزاده سلطان سید علی (ع) به مقام والای شهدا ادای احترام نمودند.

سپس مرکز مشاوره و راهنمایی خانواده پیوند واقع در خیابان مسجد جامع را افتتاح نمودند و به همراه مسئولین شهرستان از بخش های مختلف آن بازدید به عمل آمد.

در ادامه این برنامه مدیرکل آموزش و پرورش استان و هیئت همراه جهت شرکت در جلسه شورای آموزش و پرورش به همراه مسئولین شهرستان در فرمانداری حضور پیدا کردند و در این جلسه از پیشکسوتان آموزش و پرورش و بازنشستگان فرهنگی تجلیل به عمل آمد.

در بخش دیگری از این برنامه از فعالیت های آموزشی مدرسه قرآنی پسرانه شهید فردوسی زاده و دبستان دخترانه فدک شهرستان نایین بازدید به عمل آمد و در ادامه این برنامه ها نماز جماعت ظهر و عصر در دبیرستان شهید چمران با حضور مسئولین برگزار گردید .

سپس جلسه ای با مدیران و معاونین در سالن اجتماعات دبیرستان شهید هیئتیان تشکیل شد و مسائل و مشکلات معلمین و فرهنگیان در این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت .

در پایان این مراسم از مدیران مدارسی که در پروژه مهر 95 رتبه کسب کرده بودند نیز تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار