دانش آموز ناحیه یک کرج نایب قهرمان تیر اندازی با کمان کشور شد

مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک کرج از کسب مقام نائب قهرمانی دانش آموز دررشته تیراندازی با کمان کشورخبرداد.

کد مطلب: ۵۹۴۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد

وحید یعقوبی مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک کرج درگفتگو با خبرنگارپانا گفت : دو دانش آموز این ناحیه در رقابت های جهانی تکواندو و تیراندازی گفت: کرج شرایط بسیار خوبی برای ورزش های همگانی و قهرمانی دارد و این مهم به واسطه برخی علاقه مندان و حضور شخصیت های علمی و ورزشی در که ویژه در ناحیه ۱ کرج است. غالب مربیانی که در سالن های ورزشی ما برای دانش آموزان تدریس کرده و در این عرصه تلاش می کنند ضمن اینکه از ملی پوشان و قهرمانان بهنام بوده از مسئولین ورزشی ارشد شهر هستند .

وی اظهار داشت: متاسفانه به دلیل شرایطی که امروز در کشور حاکم است که وارث برخی سیاست های غلط از دوره های قبل بوده است در طول این مدت فضاهای ورزشی توسعه پیدا نکرده اما در عین حال نیروی انسانی و جوان ما افزایش داشته اند. اقدامی که ما انجام داده ایم این است که کل مجموعه ای که در اختیار ماست در اختیار دانش آموزان قرار داده ایم .

وی همچنین گفت: دانش آموزان ناحیه ۱ کرج بسیار مستعد هستند و ما شرایط را برای آنها فراهم کرده ایم که نمونه ای از درخشش دانش آموزان این ناحیه نیلوفر علیپور دانش آموز فرزانگان یک بود که در سال گذشته با حمایت معنوی ناحیه ۱ کرج در رقابتهای تیراندازی جهان در سنگاپور رتبه سوم کسب کرد و همین دانش آموز امسال در تیراندازی با کمان در تایلند رتبه دوم جهان را ازآن خود کرد .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۱ کرج در خاتمه خاطر نشان داشت: دانش آموزان قهرمان سرمایه های کشور هستند و باید حمایت شوند و در عین حال دانش آموزان دیگری داریم که سهیل محمدیان دانش آموز رشته برق هنرستان شهید پهلوانی ناحیه یک کرج موفق به کسب رتبه اول مسابقات تکواندو آزاد روسیه شد. در کنار این مهم ناحیه یک ظرفیت بسیار خوبی داشته و می توان گفت: در سال گذشته و امسال قریب به ۱۲۲ رتبه آسیایی و جهانی توسط دانش آموزان این ناحیه کسب شده که گامی بلند در راستای ورزش های قهرمانی و نیل به اهداف عالی آموزش و پرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار