امام جمعه قرچک:

یکی از اهداف انقلاب اسلامی رونق کار و سرمایه مسلمانان است

امام جمعه قرچک در اهمیت و ضرورت کار و تلاش در جامعه اسلامی گفت: یکی از اهداف انقلاب اسلامی رونق کار و سرمایه مسلمانان است.

کد مطلب: ۵۹۳۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام اسماعیلی، امام جمعه و نمایندۀ ولی فقیه در شهرستان قرچک، در همایش کارگری انقلاب اسلامی که به مناسبت دهه فجر در کانون ملائک برگزار شد با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: همواره یکی از اهداف دشمن این بوده است که ملت های مسلمان را از مسئله مهم تلاش عقب نگه دارند تا به رشد علمی، تکنولوژی و صنعت دست نیابد.

این مقام مسئول با اشاره به این ام رکه وقتی ملتی نیازمند و وابسته باشد به راحتی می شود به هر شکلی آن را مدیریت کرد، ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی یکی از بزرگترین اهداف انقلاب، جان گرفتن جامعه مسلمان و رشد و رونق کار، اقتصاد، علم و دانش بوده است.

امام جمعه قرچک ضمن تأکید بر این امر که برای رسیدن به رشد اقتصادی یکی سری برنامه از جمله استفاده از تولیدات و مصنوعات داخلی و ممنوعیت استفاده از کالای خارجی ضرورت دارد، گفت: انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل و یاران امام با تکیه بر قدرت الهی ثابت کردند که ما می توانیم و پس از 38 سال به پیشرفت های زیادی دست پیدا کرده ایم به طوری که اکنون در دنیا مدعی عرصه های علمی، صنعتی و تکنولوژی هستیم.

وی پیرامون اهمیت کار و توجه به قشر کارگر مطالبی را عنوان کرد و افزود: زمانی می توانیم بگوییم کالای خارجی تولید نمی کنیم که تولیدات داخلی به لحاظ کمی و کیفی گسترش یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار