همزمان با سراسر کشور

گلبانگ انقلاب در مدارس درگز طنین انداز شد

جشن انقلاب به صورت نمادین در روز 12 بهمن درشهرستان و دبیرستان پروین با حضور جمع کثیری از مسئولین و دانش آموزان برگزار شد.

کد مطلب: ۵۹۲۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، زنگ انقلاب در شهرستان درگز همزمان با سراسر کشور با حضور جمع کثیری از مسئولین، دانش آموزان و همشهریان در میدان آزادی به دست امام جمعه و فرماندار محترم شهرستان نواخته شد.

در طی این مراسم که به همت و همراهی همیشگی آموزش و پرورش و مدارس صورت گرفت، پس از حمل پرچم به دست دانش آموزان فرزانه و قرائت قرآن توسط یکی از دانش آموزان قاری قرآن، دانش آموزان دبستان غیر دولتی علامه مجلسی با هماهنگی کانون پرورش فکری کودکان سرودی برای پیروزی انقلاب و بازگشت امام خمینی به میهن اجرا کردند که مورد تحسین و تمجید مسئولین قرار گرفت.

همچنین پس از سخنرانی حجت الاسلام ملکی امام جمعه محترم شهرستان در راستای تبریک پیروزی انقلاب و بازگشت امام خمینی به میهن، دانش آموزان مدارس شهرستان درگز با اجرای سرود همگانی، یاد و خاطره امام خمینی را در دل مردم و مسئولین با سرود خاطره انگیز خمینی ای امام زنده کردند.

در ادامه مراسم از تمثال امام خمینی پرده برداری شد و مسئولین شهرستان با اهدای گل یاد و خاطره این بزرگ مرد تاریخ انقلاب را گلباران کردند. همچنین با رژه موتور سواران و اسب سواران محلی شور و هیجانی در فضا ایجاد شد و در ذهن دانش آموزان ماندگار گشت.

در پایان حجت الاسلام ملکی و حمیدی فرماندار شهرستان با نواختن زنگ انقلاب به صورت نمادین و همزمان با سراسر کشور به این مراسم و همایش باشکوه پایان دادند.

در حاشیه این مراسم با حضور نمادین مسئولین در دبیرستان دخترانه پروین و نواختن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان، قنبری مدیریت آموزش و پرورش درگز در سخنرانی کوتاه خود ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و خیر مقدم مسئولین بیان داشت: دهه فجر، فرصتی مناسب برای بیان گزارش عملکرد دولت است تا خدمات و عملکرد دولت به نحو مطلوب ‌تری انعکاس یابد و هر قدر بتوانیم خدمات دولت را منعکس کنیم، خدمات نظام جمهوری اسلامی را منعکس کرده‌ایم .

در پایان قنبری از حضور پر شور دانش آموزان و همکاران که حماسه سازان همیشگی بودند، تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار