امام جمعه موقت زاهدان:

استقبال خوب مسئولین آموزش و پرورش از حضور روحانیون در مدارس ستودنی است

امام جمعه موقت زاهدان در نشست هم اندیشی اعضای کمیته های همکاری آموزش و پرورش ناحیه 2 زاهدان و حوزه های علمیه گفت : مسئولین آموزش و پرورش از حضور روحانیون در مدارس استقبال می کنند که جای تشکر و قدر دانی دارد.

کد مطلب: ۵۹۲۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا سیستان وبلوچستان، حجت الاسلام احمد راهداری امام جمعه موقت زاهدان و رئیس کمیته های همکاری آموزش و پرورش و حوزه های علمیه گفت : امروز در نظام جمهوری اسلامی شرایطی فراهم شده که روحانیون در مدارس حضور می یابند و مسئولین آموزش و پرورش نیز از حضور آنها استقبال می کنند .

وی گفت : مهمترین تاثیر حضور روحانیون در مدارس ارتباط نزدیکی است که با دانش آموزان برقرار می کنند و کلام او را می شنود و به زیبایی پاسخ می دهند.

حجت الاسلام راهداری بیان کرد : ارتباط با دانش آموز در کنار تعلیم و تربیت لازم می باشد و روحانیون نقش بسزایی در نحوه این ارتباط دارند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه اظهار کرد :وجه مشترکی بین روحانیون و مسئولین مدارس وجود دارد و آن در کار آمدی تعلیم و تربیت ، تحول و هدایت دانش آموزان می باشد .

سعیده سرگلزایی مقدم گفت : اهداف ویژه اسلامی از مهمترین اولویت های کاری بین آموزش و پرورش و حوزه های علمیه می باشد.

وی همچنین خبر از 50 نوع فعالیت مشترک بین آموزش و پرورش و حوزه های علمیه داد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زاهدان نیز ضمن تشکر از همکاری حوزه های علیمه و حضور روحانیون در مدارس اشاره ای به فعالیت های اجرا شده در مدارس کرد و گفت : امسال در ایام محرم تعداد 107 مبلغ به مدارس اعزام شده اند که تاثیر خوبی در مسائل مذهبی دانش آموزان داشته است .

مرضیه طاهری افزود: همایش زینبیون در مدارس دخترانه و برگزاری هیئت های مذهبی در مدارس پسرانه از دیگر فعالیت های همکاری حوزه و آموزش و پرورش می باشد.

وی گفت : دوره های ضمن خدمت ویژه فرهنگیان با موضوع فرهنگ نماز و ... و همچنین طرح نخبه پروری جهت جذب دانش آموزان در حوزه، طرح یاوران موعود نیز از دیگر فعالیت های همکاری آموزش و پرورش و حوزه های علیمه در مدارس می باشد.

گفتنی است : در پایان این نشست ابلاغ اعضای کمیته همکاری آموزش و پرورش ناحیه 2 زاهدان و حوزه های علمیه به اعضا توسط مسئولین اهداء شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار