نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی:

دانش آموزان برای نجات انسان های محروم از نعمت هدایت قدم بردارند

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی گفت:خودتان را به عنوان یک نجات غریق طوری بسازید که بتوانید برای نجات انسان‌های محروم از نعمت هدایت قدم بردارید.

کد مطلب: ۵۹۲۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، آیت الله سید علیرضا عبادی، در دیدار با دانش آموزان دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا بیرجند اظهار داشت: باید به نعمت‌ها و اصل وجود آن‌ها توجه داشته باشیم.
وی با بیان اینکه بعد از توجه به نعمت‌ها مسئله شکر و سپاس مطرح می شود، تصریح کرد: با بدانیم که شکر نسبت به نعمت به معنای بهره صحیح از آن گرفتن است.
نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نعمت‌های پرودگار متعال قابل شمارش نیست، گفت: به این دلیل که این جهان یک جهان مرتبط و وابسته است و نباید به غفلت برسیم.
آیت الله عبادی با توجه به اینکه خداوند متعال به هر موجودی آنچه که لازمه خلقت بوده را در اختیارش قرار داده است، افزود: خداوند متعال شیوه بهره برداری از نعمت‌ها را به موجودات یاد داده است.
وی به نعمت هدایت اشاره کرد و ادامه داد: خداوند متعال این نعمت را بعد از فطرت و عقل از راه شریعت دین در ما قرار داده است و نعمت هدایت همه چیز را حل می کند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خداوند متعال منعم است، اظهار داشت: خداوند متعال روی هیچ یک از نعمت‌ها منت نگذاشته است و وقتی به مسئله هدایت می رسد منت می گذارد و خداوند متعال به شما منّت گذاشته و شما را به ایمان هدایت کرده است.
آیت الله عبادی بیان کرد: خداوند متعال برای بعثت پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله) منّت می گذارد و اگر خداوند متعال در وجود ما نباشد همه ارزش‌ها را می بازیم.
وی خطاب به دانش آموزان دبیرستان پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا بیرجند گفت: خودتان را به عنوان یک نجات غریق طوری بسازید که بتوانید برای نجات انسان‌های محروم از نعمت هدایت قدم بردارید و دنیا به شکلی در آمده است که بشر را منزجر می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار