محبّت و مودّت اهل بیت (ع) بیمه کننده انسان از انحرافات است

قم (پانا) - رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان قم همزمان با سومین روز از هفته ناجا در آیین تجدید میثاق با آرمان های امام (ره) و رهبری (حفظه الله) گفت: محبّت و مودّت اهل بیت (ع) بیمه کننده انسان ها از همه انحرافات است

کد مطلب: ۹۵۹۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
محبّت و مودّت اهل بیت (ع) بیمه کننده انسان از انحرافات است

حجت السلام و المسلمین "سید حسین موجانی" اظهار داشت:محبت، دوست داشتن و عشق ورزیدن، به زندگی انسان جهت می دهد و اگر این علاقه و محبت، به انسان های پاک و والا باشد، بیمه کننده انسان از همه انحرافات است.
وی افزود: خداوند، دوستی و مودت خاندان پیامبر صلی الله علیه و آله را در قرآن، اجر رسالت آن حضرت قرار داده و واجب ساخته است، این کشش قلبی نسبت به سیدالشهداء (ع) را خداوند در دلها قرار داده و غم شهادتش هم بزرگ ترین غمهاست و سوز و گداز آن هرگز فرو نمی نشیند.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمود: «اِن لِقَتْلِ الحُسَینِ (ع) حَرارَةً فی قُلُوبِ المُؤ مِنینَ لاتَبْرَدُ اَبَدا» محبت اهل بیت و عشق به اباعبدالله (ع) در دنیا رشد دهنده و کمال آفرین و در آخرت نیز نجات بخش است.
حجت السلام و المسلمین موجانی تصریح کرد: وجود مبارک پیامبر از طرف ذات اقدس الهی مأمور شد به مردم بفرماید که تمام تلاش و کوشش هایی که من کردم برای نجات شما بود، چیزی از شما نمی خواهم، مگر دوستی اهل بیت ﴿قُلْ لا أَسْئَلُکمْ عَلَیهِ أَجْراً إِلاَّ الْمَوَدَّةَ فِی الْقُرْبی) یعنی مُزد رسالت من، دوستی اهل بیت است چون اهل بیت از قرآن جدا نیست؛ یعنی مزد رسالت من، دوستی قرآن و عترت است، شما قرآن دوست باشید، علی و اولاد علی دوست باشید، این مزد رسالت من است.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان عشق به ولایت و مرجعیت را در امتداد محبت و مودت به اهل بیت (ع) دانست و نیروی انتظامی را سربازان جان بر کف و بازوی توانمند رهبری و زینت ولایت توصیف کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار