رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

توجه رسانه ملی به شهرستان های استان تهران ضروری است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در دیدار با مدیر شبکه پنج سیما گفت: توجه رسانه ملی به شهرستان های استان تهران ضروری است.

کد مطلب: ۵۹۱۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، در دیدار با مجید زین العابدین مدیر شبکه پنج سیما با اشاره به نقش برجسته رسانه ملی در توسعه و تعمیق ارزش های انقلاب اسلامی اظهار داشت: باید از ظرفیت رسانه ملی در بزرگداشت مناسبت های ملی، دینی وانقلابی استفاده کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران توجه رسانه ملی به شهرستان های این استان را بسیار مهم و ضروری دانست و افزود:امروز شهرستان های استان تهران دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بالای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و مذهبی هستند و به همین خاطر باید رسانه ملی به این مناطق توجه جدی و ویژه داشته باشد.

راهپیمایی۲۲بهمن شهرستان های استان تهران در رسانه ملی منعکس شود

وی با تأکید بر این نکته که فعالیت رسانه ملی در ایام الله دهه مبارک فجر بسیار مهم است، ادامه داد: بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر ریشه قرآنی دارد و به همین خاطر گرامیداشت مناسبت های این ایام بسیار مهم است.

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت:انعکاس برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر بویژه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از رسانه ملی، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

رسانه ملی آماده پوشش برنامه های شاخص دهه فجر است

مجید زین العابدین مدیر شبکه پنج سیما نیز در این دیدار با اشاره به آمادگی رسانه ملی برای پوشش برنامه های مهم و تأثیرگذار دهه فجر اظهار داشت: رسانه ملی آمادگی دارد تا برنامه های شاخص و تأثیرگذار که در ایام الله دهه مبارک فجر برگزار می شود را پوشش دهد.

وی با اشاره به تمهیدات رسانه ملی برای پوشش برنامه های یوم الله ۲۲ بهمن افزود: تیم های خبری از سوی صدا و سیما برای انعکاس راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به نقاط مختلف استان تهران اعزام خواهند شد.

مدیر شبکه پنج سیما یادآور شد: اگرچه رسانه ملی با محدودیت هایی روبرو است اما توجه به خواسته های شهروندان و انعکاس مطالبات مردم را حق آنان می دانیم.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار