امام جمعه موقت ورامین:

خنده واعتماد به دشمن نشان دهنده عدم شناخت راه امام و انقلاب است

امام جمعه موقت ورامین گفت: هر فرد یا مسئولی که به دشمن بخندد و اعتماد کند، امام و انقلاب را نشناخته است.

کد مطلب: ۵۹۱۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی، امام جمعۀ موقت ورامین، با تسلیت شهادت آتش نشانان شجاع در حادثه ریزش ساختمان در پلاسکو اظهار داشت: حادثه ریزش ساختمان پلاسکو به همگان از جمله مسئولان نشان داد که باید به نکات ایمنی توجه جدی داشته باشند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین با تأکید بر این نکته که مردم باید در ساخت و سازها به نکات ایمنی توجه جدی داشته باشند، افزود: در ساخت و سازهای تراکمی نیازمند رعایت استاندارد هستیم.

مشکلات کارگران برطرف شود

وی با اشاره به قدردانی ملت ایران از شجاعت و فداکاری شهدای آتش نشان ادامه داد: در حادثه پلاسکو به خوبی ایثار، فداکاری و شجاعت آتش نشانان در نجات جان انسان ها و خدمت به مردم آشکار شد.

محمودی در ادامه با اشاره به ضرورت رفع موانع تولید برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور اضافه کرد: امروز فرصت ها و ظرفیت های ارزشمندی در حوزه اقتصادی کشور وجود دارد که باید از آن به نحو شایسته ای استفاده کرد.

وی با تأکید بر مشکلات کارگران گفت: باید تشکل های کارگری و مسئولان از حق کارگران دفاع کنند و امیدواریم با دفاع از حقوق این قشر زحمت کش، بخشی از مشکلات این حوزه برطرف شود.

عده ای از قافله انقلاب اسلامی جا ماندند

محمودی با اشاره به در پیش بودن جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران یادآور شد:انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل معجزه قرن بود.

امام جمعه موقت ورامین با تأکید بر ضرورت حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران گفت:انقلاب اسلامی ایران ثمره خون مطهر شهدای انقلاب اسلامی است که باید با همه توان و ظرفیت حفظ شود.

محمودی، حضور مردم در صحنه را عامل پیروزی انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: امام راحل با تکیه بر حضور مردم در صحنه، توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند اما عده ای از این قافله جا ماندند.

خنده به دشمن نشان دهنده عدم شناخت امام و انقلاب است

امام جمعه موقت شهرستان ورامین و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: امام راحل با صراحت اعلام کردند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و شاه باید برود و این نشان دهنده آن بود که امام هرگز در برابر دشمن تعارف نداشت.

وی ادامه داد: هر فرد یا مسئولی که به دشمن بخندد و اعتماد کند، امام و انقلاب را نشناخته است.

محمودی با اشاره به تشکیل ۱۸ کمیته ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان ورامین بیان داشت: ۱۸ کمیته برای برگزاری هر چه باشکوهتر برنامه های دهه مبارک فجر در ورامین تشکیل و مراسم و برنامه های متعدد و متنوعی در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار