نشستی با شاعر برجسته ی کودک و نوجوان گتوند

نشستی با حضور شاعر برجسته ی کودک و نوجوان درمحل کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان شهرستان گتوند برگزار گردید.

کد مطلب: ۵۹۰۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان، غلامرضا بکتاش شاعر حوزه ی کودک و نوجوان ،امروز با حضور در نشستی، مهمان کانون پرورش و فکری کودکان و نوجوانان بود.
حسین زاده مسئول مرکز گتوند ،هدف از برگزاری این مراسم را جذب اعضا و شناساندن کانون به کودکان و نوجوانان دانست و افزود:با برگزاری چنین نشست هایی قوه ی ادبی اعضا تقویت شده و استعداد های آنان نیز شکوفا خواهد شد.ما برنامه ها و مراسمات دیگری نظیر این نشست در مناسبت های دیگر نیز خواهیم داشت.
حسین زاده افزود:هم اکنون 1670عضو در کانون مشغول فعالیت اند که حدود نیمی از آنها عضو فعال مرکز هستند.ما سعی می کنیم برنامه های متنوع همچون نشست هایی برای والدین و برنامه ها ی فرهنگی هنری و ادبی را در راس برنامه های خود قرار دهیم .
حسین زاده نمایش عروسکی ،نمایش فلیم ،نشست های ادبی و دعوت از شاعران برجسته را از عوامل موثر بر جذب اعضا دانسته و افزود بدون شک با حضور مربیان تلاشگر و زحمتکشی همچون ظهراب زاده مربی ادبی کانون و رنجبر، برنامه ها واهداف کانون روز به روز بهبود یافته و تاثیر گذارتر خواهند بود.

در پایان تمامی حاضران در این نشست ادبی بر مزار شاعران پرآوازه ی شهرستان گتوند،مرحوم قیصر امین پور حاضر شده. وبا خوانش اشعار این شاعر توسط برخی اعضا از جمله شیرین پورخسروی وریحانه کلانتر، یاد این شاعر را گرامی داشتند.

گفتنی است: غلامرضا بکتاش سرودن را از سن چهارد سالگی آغاز کرده و تا کنون بیش از چهل اثر را به چاپ رسانده.اولین اثر او با عنوان آفرین به آفتاب در سال 1382 چاپ گردیده.
از جمله فعالیت های او می توان به کارشناسی سروش کودکان،کارشناس مجله ی کیهان و داوری مسابقات فجر اشاره کرد.با دوچشمم میچشم،آفرین به آفتاب و رونویسی از بهار از جمله آثار وی در زمینه ی کودک و نوجوان هستند.
/شیرین پورخسروی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار