با حضور معاون پرورشی فرهنگی وزیر آموزش و پرورش

همایش سراسری مدیران حوزه ستادی اوقاف و آموزش و پرورش در قم برگزار شد

همایش مشترک کارشناسان ادارات کل اوقاف و روسای قرآن، عترت و نماز ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور با حضور معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

کد مطلب: ۵۹۰۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قم، همایش مشترک مدیران حوزه ستادی و کارشناسان ادارات کل اوقاف و امور خیریه و روسای ادارات قرآن، عترت و نماز ادارات کل آموزش و پرورش، ظهر امروز با حضور مهدی فیض معاون پرورشی فرهنگی وزیر آموزش و پرورش و 80 کارشناس قرآنی از سراسر کشور، در سالن امام خامنه ای صحن صاحب الزمان(عج) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

فیض طی سخنانی در این همایش، با بیان حدیثی از امام صادق(ع) در مورد نیت و عمل، ابراز داشت: اگر نیت و قدرت همراه با رسیدن به هدف باشد، سعادت کامل می شود.‌

وی افزود: امروز اگر بخواهیم دانش آموزان را به کمال سعادت برسانیم باید با نیت الهی از قدرت و توانایی هایشان بهره جسته و در جهت آشنا ساختن و رشد استعدادهای دانش آموزان قرآنی تلاش کنیم و این همکاری راه نیل به این موفقیت را تسهیل خواهد کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به امضای تفاهمنامه بین اوقاف و آموزش و پرورش خاطرنشان ساخت: به امید خدا و با زمان بندی مناسب، گامهای موثری در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری و نیل دانش آموزان به تربیت قرآنی و همچنین اجرای مسابقات قرآن دانش آموزی برداشته خواهد شد.

محمدرضا مسیب زاده مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش نیز در این همایش ضمن ابراز خرسندی از همدلی و همراهی مسئولان در این برنامه مشترک قرآنی، دورنمایی از این طرح معنوی و نیز طرح برگزاری مسابقات شکوفه های قرانی را ترسیم و افق آینده را روشن و موفقیت آمیز خواند.

لازم به ذکر است شرکت کنندگان در این همایش، با توجه به فعالیت های مشترک اداره کل امور قرآن و عترت و نماز معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در زمینه فعالیت های قرانی در سطح دانش آموزان و جوانان، طی کارگاهی مشترک زمینه های همکاری فیمابین را در راستای هم افزایی و هم پوشانی برنامه های قرآنی مورد بررسی قرار دادند.

شیخ الاسلام مدیرکل و حمزه ای معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش استان قم و تعدادی از چهره های قرآنی کشور نیز در این همایش حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار