با حضور وزیر آموزش وپرورش در نیشابور:

آموزشگاه راهنمایی پسرانه ابوریحان بیرونی و هنرستان استثنایی دخترانه نیشابور افتتاح شد

خبرگزاری پانا: با حضور وزیر آموزش وپرورش آموزشگاه راهنمایی پسرانه ابوریحان بیرونی وهنرستان استثنایی دخترانه خیرساز نیشابور به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۵۸۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، حمیدرضا حاجی‌بابایی امروز دوشنبه 7 اسفند با حضور در شهرستان نیشابور، آموزشگاه راهنمایی پسرانه ابوریحان بیرونی و هنرستان استثنایی دخترانه خیرساز زنده یاد زهرا سلطان خواهانی این شهرستان را افتتاح كرد.

براساس این گزارش، آموزشگاه راهنمایی پسرانه ابوریحان بیرونی در زیربنایی به مساحت دوهزار و 200 مترمربع مجهز به 20 كلاس درس و 4 واحد آزمایشگاه می باشد كه با اعتباری بالغ بر یك میلیارد و 200 میلیون تومان احداث و هوشمند سازی شده است.


همچنین هنرستان استثنایی نیشابور در زیربنایی به مساحت یك هزار و 700 مترمربع احداث شده و دارای 7 كلاس درس می باشد كه 6 كلاس آن هوشمند شده است.


هنرستان استثنایی دخترانه خیرساز زنده یاد زهرا سلطان خواهانی با اعتباری معادل 6 میلیاردو500میلیون ریال احداث شده است كه از این میان، مبلغ 5 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و 1میلیاردو 500 میلیون ریال توسط خیران مدرسه ساز تامین شده است.


گفتنی است، این هنرستان با 2 رشته خیاطی وامورخانه ویژه هنرجویان با نیازهای ویژه احداث شده است .


شایان ذكر است؛در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سبحانی نیا و مروی نمایندگان مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، صبح خیز، مشاور وزیر و مدیركل دفتر وزارتی، فخریان، ‌مدیركل آموزش وپرورش استان خراسان رضوی، مستقیم، مدیركل ارزیابی عملكرد و پاسخ گویی به شكایات، فرهادی، رئیس مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی و تنی چند از مسوولان آموزش وپرورش حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار