معاون وزیر جهاد كشاورزی و رییس سازمان شیلات كشور با استاندار اردبیل دیدار و گفت و گو كردند

خبرگزاری پانا: در پی نشست استاندار اردبیل با معاون وزیر جهاد كشاورزی، اراضی مورد اختلاف كشت و صنعت مغان تعیین تكلیف می شود.

کد مطلب: ۵۷۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در این نشست استاندار اردبیل با اشاره به قابلیت ها و توانمندی های استان در بخش كشاورزی افزود: با مدیریت صحیح و برنامه ریزی اصولی و استفاده از روشهای جدید تكنولوژی كشاورزی می توانیم كشت و صنعت مغان را به یك شركت سود آور تبدیل كنیم .
اكبر نیكزاد اظهار داشت : با نگرش باز و تلاش بیشتر دست اندر كاران امر می توان زمینه اشتغال مولد را درشركت كشت و صنعت تا 5 برابر افزایش داد، بطوریكه با ایجاد فرصت های جدید شغلی به جوانان منطقه ، شاهد رشد ورونق بیش از پیش این شركت خواهیم شد .
وی بابیان اینكه نظر مردم منطقه مغان به این شركت دوخته شده است، افزود: باید طوری برنامه ریزی شود تامردم این منطقه بتواند از این پتانسیل های خدادادی به نحو شایسته بهره مند شوند.
استاندار اردبیل خاطر نشان كرد : با استفاده بهینه از ظرفیت ها وپتانسیل های موجود درمنطقه مغان می توان استان اردبیل را به یك استان سرآمدتر درحوزه توسعه بخش كشاورزی تبدیل كرد .
رییس كارگروه توسعه بخش كشاورزی استان ادامه داد : آنچه دراین بین یك مزیت قابل توجه به شمار می رود آگاه بودن به ظرفیت ها و توانمندی های استان در بخش های مختلف بویژه کشاورزی است که در این راستا حمایت و پشتیبانی و توجه ویژه مسوولان كشوری را بیش از پیش می طلبد.
در ادامه این نشست غلامرضا رازقی معاون وزیر جهاد كشاورزی ورییس سازمان شیلات كشور نیز گفت : استان اردبیل از نظر كشاورزی دارای قابلیت های فراوان است و دولت در تلاش است كه اراضی مورد اختلاف كشت و صنعت مغان را تعیین تكلیف كند كه باحل این مشكل شاهد افزایش میزان تولیدات كشاورزی و كاهش بیکاری و رونق منطقه خواهیم شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار