فرصت های سرمایه گذاری در حوزه صنایع دستی استان قزوین معرفی می شود

خبرگزاری پانا:با ارائه بسته های پیشنهادی فرصت‌های سرمایه گذاری در حوزه صنایع دستی فرصت های سرمایه گذاری در این حوزه معرفی می شود.

کد مطلب: ۵۷۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،حمید رضا قاسمی، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین با اعلام این خبر گفت: استان قزوین با برخورداری از قابلیت‌های تاریخی، فرهنگی غنی با ارائه و معرفی فرصت‌های مناسب سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف میراث فرهنگی،‌صنایع دستی و گردشگری می‌تواند پتانسیل‌های استان را برای جذب سرمایه گذار پیشنهاد داده و با ساماندهی و هدایت آن به گسترش این صنعت بپردازد.

قاسمی با اشاره به ظرفیت‌های استان در امر سرمایه گذاری افزود: با توجه به ظرفیت بالای استان قزوین در عرصه صنایع دستی و همچنین تعدد ابنیه تاریخی، بسته‌های سرمایه گذاری این حوزه با در نظر گرفتن شرایط حفاظتی کامل در راستای احیاء، بهره برداری و توسعه پایدار ابنیه تاریخی و توجه به رشته‌های بومی استان تهیه شده است.
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اظهار داشت: بسته های پیشنهادی حوزه صنایع دستی جهت جذب سرمایه گذاران با اولویت قرار دادن ابنیه ای که مرمت و باز سازی آنها در مراحل پایانی به سر می برد و یا تکمیل شده است تهیه و طرح های پیشنهادی نیز متناسب با بستر و ظرفیت هر بنا تدوین شده است.
وی همچنین یادآور شد: فرصتها پیشنهادی سرمایه گذاری در حوزه صنایع دستی در سومین همایش و نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری ارائه خواهد شد.
وی در ادامه بسته‌های پیشنهادی در استان قزوین را اعلام نمود و عنوان کرد: از جمله بسته های پیشنهادی جهت جذب سرمایه گذاری در حوزه صنایع دستی، بازار بزگ صنایع دستی، موزه زنده سفال، نگارخانه صنایع دستی، موزه زنده سازهای باستانی و مراکز آموزش صنایع دستی است که امیدواریم با ارائه آن به سرمایه‌گذاران بتوانیم در جهت رونق و توسعه این صنعت نوپا گام موثری در استان قزوین برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار