ضرورت اجماع مسئولان استانی برای جذب منابع مالی در آموزش و پرورش گیلان

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: اگر ارتباطات بین مدیران و خیّران مدرسه ساز بیشتر شود می توانیم از قابلیتهای آنها در رفع مشکلات آموزش و پرورش بهره ببریم.

کد مطلب: ۵۶۷۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گیلان،مهدی حاجتی در جلسه هم اندیشی مدیران آموزش و پرورش استان با موضوع برگزاری نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز گفت: با توجه به محدودیت منابع دولتی و لزوم به پایان رسیدن پروژه های نیمه تمام در موعد مقرر باید از منابع مالی غیردولتی بیشتر استفاده کنیم.

وی با اشاره به پرداخت بخش اعظمی از مطالبات فرهنگیان از سال 90 خاطرنشان کرد: با وجود محدودیت منابع، دولت 2700 میلیارد تومان از معوقات چند سال گذشته را پرداخت کرده است که حاکی از توجه دولت به وضعیت فرهنگیان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خاطرنشان کرد: ساخت مدارس جدید باید دارای توجیهات اقتصادی و آموزشی باشد و استفاده بهینه از مدارس دارای موقعیت ممتاز تجاری ضروری است.

اکبری مقدم ، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان هم در این نشست گفت: ساخت مدارس بدون توجیه اقتصادی ممنوع است و با استفاده درست از مدارس کنونی می توانیم ماندگاری آن را افزایش دهیم. وی در ادامه از برگزاری نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در فروردین ماه سال بعد با مشارکت خیرین داخل و خارج استان خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار