کارگاه توانمندسازی مدیران و مشاوران مدارس سیریک برگزار شد

مدیرآموزش وپرورش سیریک گفت: کارگاه توانمند سازی مدیران ومشاوران مدارس سیریک باهدف بررسی آخرین فعالیت های حوزه مشاوره وهدایت تحصیلی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۵۶۵۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، علی بهرامی گفت: این کارگاه یک روزه به منظور آشنایی وتوانمندسازی مدیران ومشاوران مدارس متوسطه اول ودوم با آخرین دستورالعمل های حوزه مشاوره وهدایت تحصیلی دانش آموزان برگزارشد.

بهرامی با اشاره به فعالیت گسترده مشاوران در مدارس متوسطه اول گفت: جریان هدایت تحصیلی در پایه نهم متوسطه اول باید مورد توجه والدین ودانش آموزان باشد و همکاران مدیر مدرسه و مشاورین باید اطلاعات لازم را در جهت نیل به انتخاب رشته درست و صحیح ومنطقی به دانش آموزان ارائه دهند.

وی گفت: حضور کارشناسان خبره و با تجربه اداره کل آموزش و پرورش استان در این دوره کوتاه مدت به اهمیت این کارگاه افزوده است و همکاران می توانند آخرین اسناد بالادستی ونرم افزارهای لازم را در این حوزه دریافت کنند.

به گزارش پانا؛ 40 نفر از مدیران و مشاورین مدارس متوسطه اول ودوم سیریک در سالن اجتماعات فرمانداری گردهم آمدند تا با آخرین فعالیت ها و دستورالعمل های حوزه مشاوره تحصیلی و تربیتی و فرایند هدایت تحصیلی آشنا شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار