مدیر کل آموزش وپرورش گلستان

35 درصد مدارس استان تحت پوشش ایمن سازی تجهیزات ورزشی قرار گرفت

در راستای اجرایی نمودن بند دوم تفاهم نامه شاخص های اختصاصی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت متبوع و به منظور ایمن سازی تجهیزات ورزشی مدارس، اداره تربیت بدنی اقدام به خرید 600 سری محافظ برای تجهیزات ورزشی موجود در حیاط مدرسه نموده است.

کد مطلب: ۵۶۵۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان، در راستای اجرایی نمودن بند دوم تفاهم نامه شاخص های اختصاصی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت متبوع و به منظور ایمن سازی تجهیزات ورزشی مدارس، اداره تربیت بدنی اقدام به خرید 600 سری محافظ برای تجهیزات ورزشی موجود در حیاط مدرسه نموده است.

محمدرضا وطنی مدیر کل آموزش وپرورش گلستان گفت: هدف اصلی فعالیت های تربیت بدنی، حفظ سلامتی است و اگر فعالیت بدنی رویکرد اصلی خود را که تامین سلامتی است، به خطر بیندازد، ارزش و اعتبارش را از دست می دهد.

وطنی افزود: برای ایمنی فضاهای ورزشی (محافظ میله والیبال، بسکتبال و دروازه هندبال) مبلغ 300میلیون ریال هزینه و 35% مدارس استان با تاکید بر مناطق کم برخوردار تحت پوشش قرار گرفت.

لازم به توضیح است تعدادزیادی از مدارس استان نیز از طریق سرانه های آموزشی موجود و مشارکت های داوطلبانه فردی اقدام به ایمن سازی فضاهای ورزشی خود نموده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار