ارتباط قوی روابط عمومی شبکه دامپزشکی قوچان با اصحاب رسانه

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان قوچان از ارتباط قوی روابط عمومی این حوزه با اصحاب رسانه و مطبوعات به منظور خبررسانی سریع و تعاملگرانه تقدیر و تشکر نمود.

کد مطلب: ۵۶۴۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، علیرضا قدرتی رییس شبکه دامپزشکی شهرستان قوچان در جلسه شورای اداری گفت : پويايي روابط عمومي موجب رشد و بالندگي مجموعه ها و ادارات و مراکزمي گردد. این حوزه وظيفه تبليغ، ترغيب، تشويق و نفوذ در افكار عمومي را بر عهده دارد و پل ارتباطي مردم و سازمان و جايگاه دريافت و انتقال اطلاعات است.

قدرتی خاطر نشان کرد : سازمان هایی که خلاقیت و نوآوری یکی از فاکتورهای مهم و درخور توجه در کارشان محسوب می شود هیچگاه به گذشته رضایت نداده و همواره با بهره گیری از ساز و کارهای خلاقانه ، تغییر در نگرش و رفتار را سرلوحه امور خویش می دانند. یکی از واحدهای هر سازمان پویا، روابط عمومی آن سازمان می باشد و اگر این واحد، برخوردار از پویایی و خلاقیت باشد می تواند تحرک و نشاط را به تمامی سازمان منتقل سازد.

وی تصریح کرد: روابط عمومی این شبکه با برقراری ارتباط قوی با خبرگزاری ها از ابتدای سال تا کنون با ارسال بیش از 227خبر متنی و تصویری برای سایت اداره کل دامپزشکی، ارسال روزانه حداقل یک خبر برای خبرنگاران و روزنامه نگاران،پوشش خبری اکثر اقدامات این شبکه از جمله دیدار با فرماندار و نماینده شهرستان، برگزاری مانور آنفولانزای فوق حاد پرندگان، بازدید از کشتارگاه ها و مراکز عرضه فرآورده های خام دامی،کارخانجات خوراک دام و برگزاری کلاس هاس ها توجیهی در جهت افزایش سطح آگاهی دامداران و ... نقش بسیار زیادی در اطلاع رسانی به سازمان و مردم داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار