فرماندار سیریک:

داشتن آگاهی و مهارت در هنگام بروز حوادث و سوانح نجات بخش است

به مناسبت هفته کاهش بلایایی طبیعی مانور زلزله با هدف آموزش عمومی جهت توسعه فرهنگ ایمنی و مقاوم‌سازی در هنرستان دخترانه خلیج فارس و مدرسه راهنمایی ام سلمه شهر بندر سیریک برگزار شد.

کد مطلب: ۵۶۴۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا از هرمزگان، فرماندار شهرستان سیریک گفت: یکی از راه‌های مهم کاهش خطرات ناشی از زلزله افزایش سطح آگاهی و ایجاد آمادگی در بین اقشار مختلف جامعه است وافزایش سطح آگاهی در مدارس از اهداف برگزاری این مانور عملیاتی است.

میرمرسل ایزدی پور افزود: دانش‌آموزان به عنوان جامعه‌ای بزرگ باید مورد توجـه قرار بگیرند تا با آموزش‌های لازم برای مقابله با زلزله آمادگی داشته باشند و بتوانند با توجیه خانواده‌هایشان دامنه آموزش را گسترش دهند.

ایزدی پور با بیان اینکه دانش آموزان امیدان و آینده سازان این مملکت هستند و مهارت لازم برای حراست و حفاظت از کیان میهن و آموزش های امداد و نجات و ایمنی در مقابل بلایای طبیعی نیاز و ضرورت است.

فرماندار شهرستان سیریک اضافه کرد: رمز موفقیت در مقابله با بحران ها و بلایایی طبیعی آمادگی و مهارت است و ادارات و نهادهای و دستگاههای نطامی و انتظامی و امدادی در شهرستان باید آمادگی، هماهنگی و سرعت عمل خوبی در مانورها برای مقابله با حوادث احتمالی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار