برخورد قضایی با دستفروشان بزهکار در زاهدان

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: در راستای کاهش سرقت با دستفروشان بزهکار درزاهدان برخورد قضایی صورت می‌گیرد.

کد مطلب: ۵۶۳۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با اشاره به معضلات اجتماعی و اهمیت ریشه کنی فقر فرهنگی در جامعه، اظهار داشت: این موضوع تا جایی مهم است که برخی از معضلات و مسائل امنیتی به فقر فرهنگی، مادی و اقتصادی حاکم در جامعه بر می‌گردد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی موحدی ‌راد با اشاره به بحث توسعه جنوب استان، افزود: این توسعه ارتباط مستقیمی با ایجاد اشتغال در استان داشته و با رفع بیکاری، امنیت در استان بیش از پیش برقرار خواهد شد.

وی ادامه داد: مسئولان باید به این نکته توجه داشته باشند که هر زمان و درهر مکان و موضوعی که افراد به صورت جداگانه به سراغ مشکلات بروند گره مشکلات باز نخواهد شد بلکه باید همه دستگاه‌ها پای کار آمده و با همدلی، همیاری و همکاری هر کدام به اندازه خود تلاش کرده تا معضلات و مشکلات استان حل شود.

این مسئول قضایی بیان کرد: بحث سرقت مسلحانه موضوعی است که به اشتباه در استان جا افتاده و متاسفانه بیش از نیمی از سرقت‌هایی که انجام می‌شود به عنوان مسلحانه گزارش شده تنها در حد یک ادعا بوده است و اگر بخواهیم در مورد سرقت مسلحانه با سلاح آمار دهیم این نوع سرقت در ماه به تعداد انگشتان دست هم اتفاق نمی‌افتد.

وی با اشاره به اهمیت رسیدگی به موضوع امنیت و گزینه‌های پیشگیرانه، تصریح کرد: هر چه گزینه‌های امنیتی بیشتری داشته باشم میل به انجام جرم نیز کاهش خواهد یافت چراکه سارقین به دنبال جایی هستند که ریسک کمتری برای آنها داشته باشد.

موحدی ‌راد ادامه داد: به همین دلیل و درراستا کاهش سرقت، ضایعات فروشی‌ها سطح شهر جمع می‌شود و با دستفروشان بزهکار نیز برخورد قضایی صورت می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار