مازندران رتبه نخست گروههای آموزشی متوسطه اول در کشور را کسب کرد

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: رتبه نخست گروههای آموزشی متوسطه اول در کشور به مازندران رسید.

کد مطلب: ۵۶۱۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، اسفندیار نظری با اعلام این خبر اظهار داشت: استان مازندران در همه رشته ها و همه زمینه ها درخشش خوبی داشت. در امتحانات نهایی نسبت به سال قبل رشد داشتیم که این رشد منوط به تلاش همه همکاران و فرهنگیان عزیز است.

وی افزود: در گروههای آموزشی متوسطه اول نیز برای نخستین بار رتبه اول کشوری را به دست آوردیم. این رتبه حاصل فرایندی مشتمل بر 30 کتاب درسی، تولید محتوای الترونیکی، درسنامه ها و درس پژوهی است.

نظری با بیان اینکه در ارزیابی کار معلمان و شرکت آنان در مسابقات مختلف نیز امسال رتبه های خوبی داشتیم، خاطرنشان ساخت: در درس زبان رتبه اول کشور را به خود اختصاص دادیم و در ادبیات فارسی متوسطه دوم رتبه برتر کشوری را داشتیم.

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: همچنین در جشنواره برتر تدریس در رشته عربی رتبه اول کشور را کسب کرده و در رشته زیست شناسی رتبه دوم را به دست آوردیم.

وی با بیان اینکه این رتبه ها ماحصل یک فرایند و یک اقدام هماهنگ است، بیان داشت: تمام این فعالیت ها با هدایت گروه های آموزشی انجام می گیرد و گروههای آموزشی متوسطه اول ما امسال رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص داد.

نظری افزود: گروههای آموزشی با هدف ارتقای کیفیت آموزش، کار معلمان را رصد می کنند و از جمله وظایف این گروهها، رصد شیوه تدریس معلمان است که این امر نیز به نحو احسن در حال انجام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار