دستگیری پیرمردی كه به نام رمالی و دعا نویسی کلاهبرداری می کرد

خبرگزاری پانا:پیرمردی كه با رمالی و دعا نویسی به بهانه حل مشکلات شهروندان مبالغ هنگفتی را از آنها کلاهبرداری می کرد با اقدام به موقع ماموران انتظامی شهرستان کرج شناسایی و دستگیر شد.

کد مطلب: ۵۵۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛سرهنگ ایوب احمدی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان كرج گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینكه فردی به هویت «عباس-م» در ماهدشت کرج با ادعای كارگشایی و بخت گشایی در مشکلات مردم اقدام به رمالی و دعا نویسی کرده و از این طریق مبالغ هنگفتی از مراجعه کنندگان کلاهبرداری می کند پیگیری موضوع در دستور کار ماموران كلانتری 26 ماهدشت قرار گرفت.

وی گفت: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی محل فعالیت متهم را شناسایی و با انجام تحقیقات نامحسوس مطلع شدند که متهم با ادعای دروغین ، مردم و به ویژه زنان و دختران را فریب داده و با گرفتن مبالغ هنگفت به آنها اطمینان كارگشایی و بخت گشایی در مشکلاتشان را می دهد.

سرهنگ احمدی افزود: پس از احراز صحت و سقم موضوع با هماهنگی مقام قضایی، متهم طی یک عملیات غافلگیرانه در منزلش دستگیر و در بازجویی های ماموران صراحتا به جرم خود مبنی بر كلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی كرج اظهار داشت: متهم 70 ساله در ادامه اعترافاتش اقرار کرد که مدت 10 سال است كه رمالی را شروع كرده و برای اینكه شناسایی و دستگیر نشود به طور مرتب محل زندگی خود را تغییر می دهد و مدتی است كه در منطقه ماهدشت مبادرت به رمالی کرده و در این مدت کوتاه پول زیادی به دست آورده است.

سرهنگ احمدی اظهار داشت: بررسی سوابق متهم حاکی از آن است که رمالی و دعا نویسی شغل خانوادگی وی می باشد و پدر و اعضای دیگر خانواده این متهم نیز در گذشته به دعا نویسی و رمالی می پرداختند. گفتنی است، متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار