بازدیدرئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین از بنای تاریخی سعدالسلطنه

رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین به همراه مسئول تشکل ها برای ایجاد تعامل و همکاری دوجانبه از بنای تاریخی سعدالسلطنه قزوین بازدید کردند.

کد مطلب: ۵۵۷۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین،حجت الاسلام امامقلی رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین به همراه مسئول تشکل ها برای ایجاد تعامل و همکاری دوجانبه از بنای تاریخی و فرهنگی سعدالسلطنه قزوین بازدید کردند و بر بازدید منسجم ودایمی دانش آموزان از این مجموعه تأکید نمودند.

افتخاری مسئول تشکل ها در این بازدید گفت، به جهت قدمت وسابقه تاریخی این بنای منحصر به فرد لازم است که دانش آموزان و مربیان فرهنگی بیش از پیش با این مجموعه آشنا شوند وی با اظهار خرسندی و شگفتی از این بنا وبازسازیهای انجام شده در آن تصریح کرد که تاریخ بخشی از زندگی همه ماست و سعدالسلطنه نیز بخشی از تاریخ پر افتخار قزوین است.

امامقلی رئیس سازمان دانش آموزی استان نیز در پایان تأکید کرد: باید تفاهم نامه همکاری در ابعاد مختلف فرهنگی وهنری و اقتصادی با این مجموعه بزرگ توریستی امضاء شود تا دانش آموزان ومربیان دیگر استان ها نیز از نزدیک از این مجموعه و همچنین دیگر آثار فاخر استان بازدید نمایند

مجموعه سعدالسطنه قزوین به عنوان بزرگترین کاروانسرای سرپوشیده ایران وجهان با سه هکتار مساحت دارای قابلیتهای بسیاری برای جذب گردشگران داخلی و خارجی است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار