کرمانشاه در عرصه گردشگری سلامت از ظرفیت بالایی برخوردار است

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه به دلیل همجواری با اقلیم کردی و بخش عربی کشور عراق از ظرفیت ها و پتانسیل های بی نظیری در زمینه گردشگری سلامت برخوردار است.

کد مطلب: ۵۵۳۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمانشاه، رضا رحیمی در نشست کمیته راهبری اجرای طرح تکاپو که با حضور نماینده دفتر یونیدو - سازمان توسعه صنعتی ملل متحد- در تهران برگزار شد اظهار داشت: گردشگری از جمله اولویت های اصلی استان است و سیاست گذاری ها و تخصیص اعتبارات به گونه ای خواهد بود که در آینده نزدیک شاهد توسعه و تقویت این حوزه در استان باشیم.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری ظرفیت های کرمانشاه در عرصه توریسم سلامت را بی نظیر توصیف کرد و افزود: استان کرمانشاه به دلیل همجواری با اقلیم کردی و بخش عربی کشور عراق از ظرفیت های و پتانسیل های بی نظیری در زمینه گردشگری سلامت برخوردار است و هیچ استان دیگری در کشور از چنین ویژگی ممتازی برخوردار نیست.

این مدیر ارشد اقتصادی بازاریابی و جذب مشتری را یکی از راهکارهای اصلی رونق گردشگری پزشکی در کرمانشاه معرفی کرد و گفت: گردشگری پزشکی برای رونق نیازمند یک بازاریابی مداوم است و در این زمینه علاوه بر پتانسیل های دفاتر، آژانس ها و شرکت گردشگری باید از ظرفیت قابل توجه دانشجویان علوم پزشکی نیز در راستای جذب گردشگران این حوزه بهره گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با ارائه خدمات مناسب پزشکی شاهد توسعه جذب متقاضیان از کشور عراق باشیم که در زمینه اشتغال آفرینی می تواند بسیار تاثیر کذار باشد.

معاون استاندار با اشاره به تلاش استان در جهت رونق گردشگری گفت: با همکاری سازمان یونیدو و در قالب طرح تکاپو، تحقیقات گسترده ای در زمینه توریسم سلامت و پتانسیل ها و قابلیت های این حوزه انجام شده است تا بتوان از این طریق بستر تازه ای را برای اشتغال جوانان جویای کار فراهم کرد.

رحیمی بالا رفتن استاندارهای درمانی و خدماتی بیمارستان های کرمانشاه را از جمله عوامل مهم در زمینه جذب گردشگران این حوزه عنوان کرد و گفت: ارتقای کیفیت درمان و بهبود وضعیت هتلینگ در بیمارستان های استان، علاوه بر فراهم شدن بسترهای لازم برای پذیرش گردشگران، موجب اقبال بیشتر بیماران داخل استان و استان های همجوار نیز می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار