مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه:

نظارت بر واحدهای پذیرایی و اقامتی استان کرمانشاه را افزایش داده‌ایم

کرمانشاه ( پانا ) - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از انجام 264 مورد نظارت و بازدید از واحدهای پذیرایی و اقامتی استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۳۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
نظارت بر واحدهای پذیرایی و اقامتی استان کرمانشاه را افزایش داده‌ایم

بالایی با اشاره به آغاز فصل تابستان و شروع مسافرت های تابستانی، گفت: استان کرمانشاه به واسطه مکان های گردشگری منحصربفرد و آب و هوای مناسب هرساله در فصل تابستان برای مسافران بسیاری جاذبه دارد.

وی افزود : به منظور ارائه خدمات مطلوب به گردشگران، نظارت خود را بر واحدهای پذیرایی و اقامتی استان اضافه نموده ایم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون 264 مورد نظارت و بازدید از اماکن اقامتی، پذیرایی بین راهی، سفره خانه های سنتی، مجتمع های گردشگری و مراکز تفریحی و سرگرمی استان داشته ایم.

وی ادامه داد: این نظارت ها با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، مرکز بهداشت استان، نیروی انتظامی و دامپزشکی استان انجام گرفته است.

بالایی تاکید کرد: در این بازدید و نظارت ها به 48 واحد تذکر داده شد و 28 واحد نیز اخطار گرفتند.

به گفته این مسئول، همچنین در این مدت 24 واحد نیز پلمب شده که اکثر این واحدها، سفره خانه های سنتی غیرمجازی هستند که بصورت غیرقانونی فعالیت کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه این بازدیدها و نظارت ها بصورت مستمر و با شدت بیشتری در ایام تابستان انجام می گیرد، خاطرنشان کرد: به همه گردشگران و مسافرین تابستانی که به استان کرمانشاه سفر می کنند اطمینان خاطر می دهیم که واحدهای پذیرایی و اقامتی این استان، متناسب با درجه استاندارد خود آماده پذیرایی و ارائه خدمات شایسته به گردشگران می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار