سازمان دانش آموزی ناحیه یک استان قزوین امسال 300 گروه تشکیل داده است

اولین جلسه توجیهی مربیان پیشتاز در سال جدید،جهت سازماندهی و جذب مربیان ببا هدف آشنایی مربیان جدید با کارها و وظایف خود در طول سال تحصیلی برگزار شد.

کد مطلب: ۵۵۱۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین، امرالله رحیمی مسئول سازمان دانش آموزی ناحیه یک استان قزوین در حاشیه اولین دوره کارگاه آموزشی توجیهی مربیان پیشتاز ناحیه یک قزوین در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: اولین جلسه توجیهی مربیان پیشتاز در سال جدید، جهت سازماندهی و جذب مربیان با هدف آشنایی مربیان جدید با کارها و وظایف خود در طول سال تحصیلی برگزار شد.

رحیمی ادامه داد: در این جلسه از مربیان مجرب و دوره دیده کشوری دعوت کردیم تا به مربیانی که امسال عضو سازمان دانش آموزی شدند آموزش های لازم را برای جذب دانش آموزان علاقه مند، بدهند و آنها نیز آموخته های خود را به دانش آموزان انتقال دهند تا بتوانیم سال تحصیلی بسیار فعالی را در پیش رو داشته باشیم.

رحیمی تصریح کرد: سازمان دانش آموزی ناحیه یک استان در سال تحصیلی جاری حدود 300 گروه متشکل از 148 گروه 23 نفره و 160 گروه 45 نفره تشکیل داده است که از این تعداد غریب به اتفاقشان را خانم ها تشکیل میدهند که به عنوان مربیان فرزانگان در مدارس ناحیه یک آموزش و پرورش مشغول فعالیت هستند .

رحیمی اضافه کرد: انشالله در مناسبت های مختلف سال از جمله ایام الله های 13 آبان و 22 بهمن و سایر اعیاد ملی و مذهبی، از این گروه ها استفاده شود، به طوری که دانش آموزان مهارت های لازم را کسب کنند که هم برای خود و خانواده هایشان و هم برای اجتماع افراد بسیار مفیدی باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار