حمیدرضا نوربخش در غرفه خبرگزاری پانا:

نام استاد شجریان اعتبار خانه موسیقی است

حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی با حضور در غرفه خبرگزاری پانا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های کشور، از وضعیت بهبود استاد شجریان و گذراندن مراحل فیزیوتراپی در منزل خبر داد.

کد مطلب: ۵۵۰۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی و رئیس سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با حضور در غرفه خبرگزاری پانا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های کشور درباره حضور استاد شجریان در شورای عالی خانه موسیقی ، گفت: استاد شجریان از ابتدای تشکیل خانه موسیقی در کنار خانه بودند تا به امروز و همواره هر کمکی که نوانسته اند نسبت به خانه داشته اند.

وی افزود: اگر برای حضور استاد شجریان به یک نام بسنده کنیم باز هم تاثیر گذار است، حال که خیلی فراتر از این است و ایشان همیشه کمک فکری، معنوی و کمک مادی به خانه داده اند. روزی که ما می خواستیم خانه موسیقی را بخریم ایشان به نفع خانه کنسرت برگزار کردند و ما و هنرمندان این محبت ها را نباید هرگز فراموش کنیم.

مدیرعامل خانه موسیقی درباره وضعیت سلامتی استاد شجریان خاطر نشان کرد: خداروشکر وضعیت سلامتی شان بهتر شده است و در حال حاضر مشغول طی کردن دوره های فیزیوتراپی در منزل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار