عضو شورای شهر محمدشهر،

امکانات عمرانی و خدماتی محمدشهر متناسب با نیازها نیست

خبرگزاری پانا:عضو شورای شهر محمدشهر گفت:امکانات عمرانی و خدماتی موجود در این منطقه متناسب با نیاز مردم نیست.

کد مطلب: ۵۴۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛ابراهیم کردلو عضو شورای شهر محمدشهر اظهارداشت: استان البرز یکی از استان‌های مهاجرپذیر است و سالانه افراد و خانواده‌های زیادی از اقصی نقاط کشور کوچ کرده و در استان البرز ساکن می‌شوند.

وی تصریح کرد: موقعیت جغرافیایی محمدشهر نیز به دلایل مختلف از جمله نزدیکی به کرج موجب شده است که حجم زیادی از این مهاجران در منطقه محمدشهر اسکان یابند.

عضو شورای اسلامی محمدشهر افزود: بنابراین امکاناتی که در این منطقه وجود دارد، متناسب با میزان جمعیت نیست و باید برای رفع کمبودها برنامه‌ریزی کلان انجام شود.

کردلو ادامه داد: خوشبختانه دستگاه‌های اجرایی تلاش خوبی در این زمینه دارند و این تلاش‌ها از سوی شهرداری و شورای شهر حمایت می‌شود، اما فاصله‌ها به اندازه‌ای است که رفع مشکلات فعلی نیازمند تلاش‌های بیشتر است.

لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی

وی تاکید کرد: هم‌اکنون پروژه‌های عمرانی و زیربنایی متعددی از سوی دستگاه‌های مرتبط اجرایی در حال انجام است، اما سرعت برخی از آنها مطلوب نیست و لازم است با بررسی دقیق پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها برای تسریع در اجرا چاره‌اندیشی شود.

عضو شورای اسلامی محمدشهر افزود: همچنین ما در حوزه زیرساختی نیز مشکلاتی داریم که برای رفع آنها باید یک کار تخصصی صورت گرفته و برنامه‌ای بلندمدت و کلان در این زمینه داشته باشیم.

کردلو گفت: به عنوان نمونه جوانان محمدشهر برای یافتن کار به شهرهای مختلف از جمله کرج و تهران مراجعه می‌کنند که این امر هزینه‌های سنگینی به منطقه وارد کرده است.

وی در پایان تاکید کرد: در صورت تکمیل پروژه‌های عمرانی که در محمدشهر در دست اقدام است، بخش مهمی از مشکلات این منطقه مرتفع خواهد شد که این امر نیازمند وحدت و همدلی میان همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مربوط است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار