معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز: امکانات خدماتی و امدادی البرز پاسخگوی نیاز استان نیست

کرج (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به ترددهای ۲۹ میلیونی از محورهای مواصلاتی استان گفت: امکانات خدماتی و امدادی البرز در حد استان نیست و وقتی مشکلات ملی بر ما سوار می شود خلاء ها خودش را نشان می دهد، بنابراین باید برای پشتیبانی ملی امکانات مورد نیاز نیز در اختیار استان قرار گیرد.

کد مطلب: ۸۰۷۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز: امکانات خدماتی و امدادی البرز پاسخگوی نیاز استان نیست

خسرو ارتقایی، در جلسه شورای مدیریت بحران استان که در سالن شهدای دولت برگزار شد اظهار داشت: سال گذشته را با حوادث متعددی از جمله زلزله و برف سنگین تجربه کردیم با اینکه پشت میزها اعلام آمادگی کردیم در میدان عمل کمبودها خودش را نشان داد و شاهد این بودیم که مانور دور میزی با میدانی متفاوت است.

وی افزود: بخشی از این نواقص نیز مربوط به کمبود امکانات است و امکانات خدماتی و امدادی البرز در حد خود استان نیست و وقتی مشکلات ملی بر ما سوار می شود خلاء ها خودش را نشان می دهد و وتلاش شد در این مدت نیز کمبودها را با همت نیروی انسانی و عملکرد خوب مدیریت کنیم.

ارتقایی در پایان در رابطه با نیاز استان به جانمایی پد بالگرد در ایام نوروز گفت: یکی از نیازهای مبرم و جدی استان استقرار پد بالگرد است و باید برای نوروز امکانات لازم جهت جانمایی این پد پیش بینی شود و باید نقاط حادثه خیز شناسایی و تمهیدات لازم جهت ایمنی مسیرها به ویژه نقاط منتهی به جاده چالوس اندیشه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار