مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

شورای دانش آموزی می تواند بازوی مشورتی آموزش و پرورش باشد

مدیر کل اداره آموزش و پرورش کرمانشاه ، پیشنهادات دانش آموزان منتخب شوراها را جهت رفع مسائل آموزشی موثر دانست و گفت: قصد داریم با استفاده از نظرات منتخبین شورا های دانش آموزی به کیفیت وضعیت آموزشی بهبود بخشیم.

کد مطلب: ۵۴۸۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد

سلیمان محبی در گفت و گو با خبرنگار پانا کرمانشاه در حاشیه ی اولین نشست دانش آموزان دختر مدارس متوسطه دوم استان ضمن تبریک روز دانش آموز و اعلام آمادگی برای برگزاری راهپیمایی با شکوه روز 13 آبان،اظهار داشت: این نشست به مناسبت روز دانش آموز برگزار شده و هدف از این نشست مطرح شدن مشکلات مدارس توسط دانش آموزان است.
محبی ارائه پیشنهادات توسط دانش آموزان را جهت ارتقا کیفیت آموزش از دیگر اهداف برگزار این نشست عنوان کرد و گفت: می خواهیم با همفکری و مشورت دانش آموزان راهی برای حل مشکلات بیابیم.
این مقام مسئول بیان کرد: 13 آبان روز تبعید امام خمینی (ره)، تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا و شهادت دانش آموزان و دانش جویان بصیر و آگاهی بود که با تکیه بر علم و تقوی توانستند راه درست را از غلط تشخیص دهند و در مقابل ظلم و زور بایستند.
وی در خصوص ساعت و مکان آغاز راهپیمایی سیزدهم آبان ماه در کرمانشاه ابراز کرد: راهپیمایی در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور در ساعت 9 صبح روز 13 آبان ماه در مقابل اداره کل آموزش و پرورش استان آغاز شده و تا ساعت 11 ادامه می یابد.

خبرنگار:/زهرا اکبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار