اعزام42هزار دانش آموز آذربایجان غربی به اردوهای راهیان نور در سال جاری

معاون پرورشي و فرهنگي مدیر كل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: در سالتحصیلی جاری، اعزام42 هزار دانش آموز آذربایجان غربی به اردوهای راهیان نور هدف گذاری شده است.

کد مطلب: ۵۴۶۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، گردهمايي معاونين پرورشي و تربيت بدني كارشناس مسئولان ، كارشناسان تربيت بدني ، سلامت و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي استان امروز در سالن انديشه این اداره كل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

«قدرت اله قاسمي» معاون پرورشي و فرهنگي مدیر كل آموزش و پرورش استان در این گردهمایی با اشاره به پریش مهر 95 با موضوع «منشا خشونت و چگونگی مواجهه با آن» اظهار کرد: امسال رئیس جمهور کشورمان یکی از مهم ترین آسیبهای اجتماعی در شرایط کنونی را به عنوان پرسش مهر مطرح کردند که با تمهیدات صورت گرفته دانش آموزان و فرهنگیان استان در قالب فعالیت های فرهنگی و هنری به آن پاسخ می دهند.

وی با تاکید بر لزوم تجمیع مکاتبات اداری مدارس گفت: باید فرصت لازم برای انجام فعالیتهای تربیتی پر محتوا و تاثیر گذار برای مربیان و معاونین پرورشی مدارس فراهم شود.

قاسمی، خواستار جدیت بیشتر در توزیع مجلات تربیتی در بین دانش آموزان شد و گفت: 40 دوره آموزشی تخصصی جهت توانمندسازی مربیان تربیتی، مشاوران و معاونین پرورشی استان در نظر گرفته شده است که تا پایان اسفند ماه باید برگزار شود.

معاون پرورشي و فرهنگي مدیر كل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه سال گذشته 32هزار دانش اموز استان به اردوهای راهیان نور ازام شدند؛ گفت: در سالتحصیلی جاری، اعزام42 هزار دانش آموز آذربایجان غربی به اردوهای راهیان نور هدف گذاری شده است.

وی گفت: زنگ استکبار ستیزی امسال در روز چهارشنبه 12 آبان در مدارس سراسر استان نواخته می شود و راهپیمایی 13 ابان نیز همچون سالهای گذشته برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول همچنین از معاونین پرورشی استان خواست تا در طرح حمایت از مدافعین حرم با سازمان دانش اموزی استان همکاری لازم را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار