صنعت آب و برق پیشرو در بکارگیری فناوری نوین

معاون وزیر نیرو در امور برنامه ریزی و امور اقتصادی گفت: صنعت آب و برق در بکارگیری فناوری نوین پیشرو است.

کد مطلب: ۵۴۴۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، علیرضا دائمی در جلسه هم اندیشی در خصوص برگزاری چهارمین کنفرانس ملی داده های مکانی در مدیریت صنعت آب و برق به میزبانی استان مرکزی که در وزارت نیرو برگزار شد،افزود: استفاده از دانش روز و خلاقیت و نو آوری در امور موجبات پیشرفت صنعت آب و برق را مهیا می سازد.

وی ادامه داد:انتقال تجربیات و علوم نوین مانند سامانه GIS باید در سراسر شرکت های زیر مجموعه وزارت نیرو تسری یابد و همه شرکت ها ملزم از استفاده آن شوند.

معاون وزیر نیرو در امور برنامه ریزی و امور اقتصادی با بیان اینکه 32 میلیون مشترک برق و 22 میلیون مشترک آب در کشور وجود دارد، اظهار داشت: خدمات وزارت نیرو جزء خدمات گسترده مردمی است و خدمات رسانی ما در حوزه‌های آب و برق همواره باید با بالاترین کیفیت و کمترین تلفات باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز گفت: 2.5 درصد زیرساخت آب و برق کشور متعلق به استان مرکزی است.

محمد اله داد با ارایه گزارشی از اماکن گردشگری و ظرفیت های دانشگاهی استان مرکزی افزود: استان مرکزی مهد مفاخر و مشاهیر و زادگاه پدر علم زمین شناسی ایران است.

وی با بیان اینکه چشم انداز صنعت برق ارتقای بکارگیری سیستم GIS و دستیابی به فناوری های نوین می باشد، ادامه داد: بروز رسانی شبکه با سیستم GIS مستمرا در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره به اینکه بهره گیری مطلوب از سیستم های مبتنی بر داده های مکانی در صنعت برق نیازمند مدیریتی توانمند و علمی است، بیان کرد: بر اساس اطلاعات دقیق و بروز تصمیم سازی در راستای اعتلای صنعت برق امکان پذیر است و برگزاری این کنفرانس ها نقش مهمی در پیشبرد اهداف صنعت برق دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار