همایش توانمندسازی مدرسان آموزش خانواده در مازندران برگزار می شود

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش مازندران از برگزاری همایش توانمندسازی مدرسان آموزش خانواده در روزهای 25 و 26 شهریور خبر داد.

کد مطلب: ۵۳۵۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، سعید ریاحی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: این همایش در روز پنجشنبه با سخنرانی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران آغاز و در دو روز متوالی کلاس های آموزشی برای 180 مدرس آموزش خانواده مازندران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه محمدخانی از اساتید دانشگاه خوارزمی و صاحبنظر در حوزه مهارت های زندگی از اساتید کارگاه های آموزشی این همایش است، افزود: 10 مهارت زندگی شامل مهارت هایی همچون مهارت ارتباط موثر، مهارت کنترل خشم، مهارت حل مسأله و مواردی از این دست آموزش داده می شود.

ریاحی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری به آموزش های قبل، حین و پس از تشکیل خانواده، تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش این است که علاوه بر ارتقای سطح توانمندی مدرسان آموزش خانواده، از آخرین تکنیک ها و روش ها در این حوزه استفاده شود.

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه مدرسان آموزش خانواده مازندران بعد از فراگیری این مهارت ها به انتقال و آموزش آن به خانواده های دانش آموزان اقدام خواهند کرد، ابراز داشت: نقد فیلم، ارائه بسته آموزشی لوح فشرده مقالات، نظرسنجی، و تبادل تجربیات بین مدرسان از دیگر برنامه های این همایش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار