امام جمعه موقت شهرستان اسلامشهر:

ضرورت توجه بیشتر دولت به افزایش بودجه دفاعی کشور

امام جمعه موقت شهرستان اسلامشهردر خطبه های نماز جمعه گفت :به برکت وجود رهبری، دولت تدبیر و امید و همت مردم از امنیت خوبی برخوردار هستیم، اما در جهت تامین بیشتر امنیت ،توجه به افزایش بودجه دفاعی کشور نیز یک ضرورت به شمار میاید.

کد مطلب: ۵۳۴۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران،حجت الاسلام قلی پور در خطبه اول نماز جمعه شهرستان اسلامشهر با گرامیداشت شهادت امام محمد باقر (ع) به فرازهایی ازخطبه امام حسین (ع)در سال 60 هجری قبل از روز عرفه اشاره کرد و اظهار نمود:امام حسین (ع) در آن روز به یاران خود فرمودند، چه کسی حاضر است ، در راه دفاع از دین اسلام همراه من باشد و به شهادت در راه خدا برسد .

وی در ادامه با در پیش روبودن ایام روز عرفه و عید قربان افزود: در روایات آمده که دعا اسلحه مومن دربرابر شیطان است و خاطر نشان کرد،نیازمندان واقعی را در روز عید قربان فراموش نکنید .

امام جمعه موقت اسلامشهر، در خطبه دوم نماز ، ضمن محکوم نمودن کشتار حجاج در فاجعه منا توسط آل سعود تاکید کرد:در یک سال گذشته اقدام موثری از طرف دولت و دستگاه دیپلماسی انجام نشده است .

حجت الاسلام قلی پور تصریح کرد: به برکت وجود رهبری، دولت تدبیر و امید و همت مردم از امنیت خوبی برخوردار هستیم، اما مردم با صبوری همه فشارهای اقتصادی را تحمل میکنند، لیکن در جهت تامین بیشتر امنیت ،توجه به افزایش بودجه دفاعی کشور نیز یک ضرورت به شمار میاید.

شایان ذکر است ،پیش از خطبه های نماز جمعه ،معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسلامشهر، گزارشی از برنامه های این نهاد رادر زمینه های، درمانی، فرهنگی، خودکفایی و مشارکت های مردمی ارائه داد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار