مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل خبرداد:

مشکل واگذاری 2 هزار واحد مسکن مهر در اردبیل

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: در حال حاضر واگذاری ۲ هزار مسکن مهر به متقاضیان در اردبیل با مشکل مواجه شده است.

کد مطلب: ۵۳۴۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ، قاسم رحیمی در همایش سراسری توانمندسازی و آموزش منابع انسانی در اردبیل اظهار داشت:‌در حال حاضر واگذاری 2 هزار واحد مسکن مهر در اردبیل با مشکل مواجه شده است و در این زمینه شکایت‌هایی به تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ارائه شده که ما نیز پیگیر واگذاری این واحدها در اردبیل هستیم.

وی با اشاره به اینکه از 12 هزا واحد مسکن مهر در استان اردبیل 10 هزار مورد تحویل داده شده است، افزود: بقیه واحدها نیز با مشکلات زیادی مواجه هستند که در صدد هستیم با حمایت دستگاه‌های مربوطه این مشکلات را برطرف و مسکن مهر باقیمانده را به متقاضیان تحویل دهیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: هم‌اکنون یک هزار و 833 تعاونی در استان اردبیل فعالیت می‌کنند که 380 هزار نفر عضو تعاونی‌های استان اردبیل بوده و این شرکت‌ها با جدیت در راستای ایجاد اشتغال و خدمات‌دهی به اقشار مختلف فعال هستند.

رحیمی تصریح کرد: ‌32 درصد تعاونی‌های خدماتی در استان اردبیل مربوط به بخش کشاورزی است و نیز 32 درصد نیز بخش خدمات را تشکیل می‌دهد و نظارت همه‌جانبه‌ای بر فعالیت‌های شرکت‌های تعاونی در استان اردبیل وجود دارد.

وی گفت: در حال حاضر برنامه‌ای برای افزایش تعداد شرکت‌های تعاونی در استان اردبیل وجود ندارد و طرح‌های جدید و نوین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل اجرا می‌شود که یکی از این طرح‌ها، سهام عام بوده که برای اجرای این طرح در شهرستان مرزی گرمی 15 میلیارد تومان تسهیلات صفر درصد به شرکت‌های تعاونی زعفران ارائه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار