مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

۱۰۰۰ واحد مسکن مهر در اردبیل به بهره برداری می رسد

اردبیل (پانا) - مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در حال حاضر در سطح استان اردبیل۶۲۰ واحدمسکن مهر عارضه‌دار هستند که امیدواریم تا آخر امسال مشکل این واحدها برطرف شود.

کد مطلب: ۸۱۶۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
۱۰۰۰ واحد مسکن مهر در اردبیل به بهره برداری می رسد

محبوب حیدری در جلسه بررسی روند تکمیل پروژه مسکن مهر در اردبیل اظهار داشت: امسال به فرمایش مقام معظم رهبری سال جدید به نام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است و این به معنی حمایت از کالاهای داخلی برای خودکفایی است و ما سعی کرده‌ایم مطابق با فرامین رهبری در تمامی پروژه‌های اداره کل از کالاهای ایرانی استفاده کنیم.

وی با اشاره به پروژه مسکن مهر اردبیل بیان کرد: در حوزه مسکن مهر در ابتدای برنامه 41 هزار و 378 واحد برای مسکن مهر استان تعریف شده بود که تا امروز 98 درصد اینها محقق شده است به طوری که تاکنون 39 هزار و 249 واحد اتمام و افتتاح و تحویل متقاضیان شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: یک هزار و 91 واحد نیز آماده افتتاح است که امیدواریم با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی افتتاح و تحویل متقاضیان شود که به این ترتیب تقریبا پروژه‌هایی که عارضه ندارند به اتمام خواهند رسید.

حیدری با اشاره به واحدهایی که مشکل معرض دارند، تصریح کرد: در کنار اینکه تلاش شده تا تمامی واحدهای مسکن مهر تکمیل و آماده تحویل شد اما در عین حال ما 620 واحد عارضه‌دار داریم و امیدواریم که تا آخر امسال مشکل این واحدها برطرف شده و آنها را نیز به پایان رسانده و تحویل متقاضیان دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به راه‌اندازی برخی زیرساخت‌ها در شهرک‌های مسکن مهر گفت: در زمینه تامین زیرساخت‌هایی چون مدرسه، مسجد، فضای سبز، آسفالت و محوطه‌سازی این شهرک‌ها نیز انتظار می‌رود دستگاه‌های مربوطه تلاش لازم را داشته باشند تا بتوانیم شاهد جلب رضایتمندی ساکنان این واحدها در سطح استان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار