پزشکیان:

وجود تشکل های مختلف غیر دولتی و‌ مردم نهاد باعث پیشرفت کشور می شود

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: وجود تشکل های مختلف غیر دولتی و‌ مردم نهاد باعث پیشرفت نظام جمهوری اسلامی می شود.

کد مطلب: ۵۳۴۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، مسعود پزشکیان در همایش توانمندسازی تشکل‌های غیردولتی استان آذربایجان شرقی گفت: سه شاخص توانمندی های فردی، جامعه و سازمانی و اداری، شاخص های ارزیابی کشورها هستند و هر جامعه ی پیشرفته بر اساس این سه شاخص سنجیده می شود.
وی با بیان اینکه اتحاد یک جامعه با کنار هم قرار گرفتن مسئولان و هنرمندان و آحاد مردم آن جامعه به دست می آید،افزود: پیشرفت کردن یک جامعه مربوط به کنار هم قرار گرفتن مردم و مسئولین است ‌و جامعه ای که مردم در کنار هم قرار گرفته اند نسبت به حامعه ای که مردم آن ها رو در روی هم قرار گرفته اند پیشرفته تر است‌.
نایب رییس مجلس با تأکید بر وجود تشکل های مختلف مردمی در جامعه، افزود: جامعه ای که در آن تشکل های مختلف وجود دارد نسبت به جامعه ای که در آن تشکل های مردم نهاد وحود ندارد پیشرفته تر است و الحمد الله در کشور ما تشکل های مختلف مردم نهاد وجود دارد و این نشان از مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.
پزشکیان وجود تشکل های مختلف مردمی در جامعه و مدیریت کارشناسان هر حوزه را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: کارشناسان هر بخش، مشکلات حوزه خود را می دانند و ما باید از آنان تقاضا کنیم تا آن ها نظر کارشناسی خود را بدهند زیرا که هر یک از افراد و کارشناسان جامعه در یک ‌حوزه مهارت دارند.
وی خاطر نشان کرد: ما باید قدر مردم مسلمان و تمامی بسیجیان متعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی که در قالب اردو های جهادی به مناطق محروم می روند و با کار کردن دل مردم ما را شاد می کنند بدانیم و از همه آن ها نهایت تشکر و قدرانی را داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار